Er zijn hier de laatste tijd een aantal workflows gepost om een foto een glamour look te geven. Dat leek me wel wat, dus ik heb me maar eens een uur of 2 op een foto gestort met PS en mijn tablet. Originele foto boven; bewerkte en gecropte versie onderaan. Wat vinden jullie ervan? Is de "make-up" niet iets te?
En de crop? Is die leuk? Ik zat een paar weken geleden in de cinema naar "Cold Mountain" te kijken, en toen viel het me op dat de regiseur daar vaak de personages op deze manier in beeld bracht. Het kan met de verschijning van Nicole Kidman en/of Renée Zellweger in de film te maken gehad hebben, maar ik vond dat een prachtige manier op personen in beeld te brengen. Dus ook maar even geprobeerd...

BTW: Ik heb de workflow van PhotoGuru gevolgd.
Groeten, Kris.
En de crop? Is die leuk? Ik zat een paar weken geleden in de cinema naar "Cold Mountain" te kijken, en toen viel het me op dat de regiseur daar vaak de personages op deze manier in beeld bracht. Het kan met de verschijning van Nicole Kidman en/of Renée Zellweger in de film te maken gehad hebben, maar ik vond dat een prachtige manier op personen in beeld te brengen. Dus ook maar even geprobeerd...

BTW: Ik heb de workflow van PhotoGuru gevolgd.
Groeten, Kris.
Comment