Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's verkleinen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: foto's verkleinen?

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    alvast bedankt iedereen en ik laat een seintje als het gelukt is.
    't is helemaal gelukt mannen! mijn probleem of fout zat erin dat ik bij het resizen (verkleinen) steeds twee getallen opgaf (hoogte en breedte) waardoor het eindresultaat (verkleinde foto)
    helemaal vervormd werd...
    Ik heb het met BDsizer, Lightroom, Gimp en Photoshop Elements uitgetest zodat ik het zeker nooit meer vergeet.

    Zoals hierboven reeds geschreven begin ik toch te twijfelen aan mijn haarkleur en ben ik misschien toch blond? LOL

    Maar ik bekijk het positief en heb weeral iets nuttigs bijgeleerd wat vroeg of laat nog weleens van pas komt.
    En deze topic staat alvast bij mijn abonnementen.

    Nogmaals van harte bedankt iedereen voor de snelle en duidelijke hulp !
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #17
      Re: foto's verkleinen?

      Met plezier gedaan!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #18
        Re: foto's verkleinen?

        Bij "Russel Brown tips", kan je een "script": Dr. Brown 1-2-3 Processor voor Photoshop gratis opladen, waarmee een ganse folder in 1,2,3 kan omzetten, in het gewenste formaat en kleur profiel In Tif, Psd en Jpg.
        Nog beter dan de script "image processor" die standaard is in Photoshop.
        Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.

        Comment

        Working...
        X