Hallo,
ik heb eigenlijk een soort van logo nodig.
Ik woon in de gemeente waar er het meeste watermolens van Vlaanderen staan.
Kan er iemand met wat skills deze foto vervormen tot een eenvoudig logo?
Kleuren blauw en oranje.
Het is de bedoeling dat je zoals op de foto, een klein huisje met een plat dak hebt, dat het wiel volledig dezelfde vorm heeft (daarom dat het allicht hoofdzakelijk om een bewerking van de foto gaat) en dat er af het wiel wat water stroomt op dezelfde wijze zoals je op de foto ziet, er mag wel maar water afstromen dat het meer opvalt.
Kan er iemand dit met deze foto?
Blauw en oranje als hoofdkleuren, eventueel er wat grijs in, bijvoorbeeld voor de steen die voor het wiel ligt. Het wiel zelf mag bijvoorbeeld oranje zien.
Het huis misschien lichtblauw. En het water dat er afloopt een donkerder blauw.
Er mag ook altijd een beetje zwart in voor grafische elementen.
Maar de hoofdkleuren zijn dus dit soort oranje en dit soort blauw.
███████
███████
Voor het water op het wiel kan dit bijvoorbeeld gebruikt worden
██████
Of indien iemand een forum kent waar mensen als het ware spelen met foto's en logo's mag je dit ook altijd laten weten.
ik heb eigenlijk een soort van logo nodig.
Ik woon in de gemeente waar er het meeste watermolens van Vlaanderen staan.
Kan er iemand met wat skills deze foto vervormen tot een eenvoudig logo?
Kleuren blauw en oranje.
Het is de bedoeling dat je zoals op de foto, een klein huisje met een plat dak hebt, dat het wiel volledig dezelfde vorm heeft (daarom dat het allicht hoofdzakelijk om een bewerking van de foto gaat) en dat er af het wiel wat water stroomt op dezelfde wijze zoals je op de foto ziet, er mag wel maar water afstromen dat het meer opvalt.
Kan er iemand dit met deze foto?
Blauw en oranje als hoofdkleuren, eventueel er wat grijs in, bijvoorbeeld voor de steen die voor het wiel ligt. Het wiel zelf mag bijvoorbeeld oranje zien.
Het huis misschien lichtblauw. En het water dat er afloopt een donkerder blauw.
Er mag ook altijd een beetje zwart in voor grafische elementen.
Maar de hoofdkleuren zijn dus dit soort oranje en dit soort blauw.
███████
███████
Voor het water op het wiel kan dit bijvoorbeeld gebruikt worden
██████
Of indien iemand een forum kent waar mensen als het ware spelen met foto's en logo's mag je dit ook altijd laten weten.
Comment