Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hartje in boom choppen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hartje in boom choppen

Help,
    ik heb een foto van een koppeltje die aan een boom staat (met toestemming v/h koppel)
    en mijn vraag is zou er iemand een hartje met pijl door en initalen erbij willen maken in die boom via photoshop ofzo ?
    Ik ben (nog) geen photoshopkunstenaar maar zal me inschrijven voor cursussen (dan moet ik jullie niet meer lastigvallen)

als er zich iemand geroepen voelt gelieve in dit topic te replayen en dan zal ik wel de foto mailen en zeggen welke initalen enz...

bedankt bij voorbaat.

Re: hartje in boom choppen

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
    Help,
    ik heb een foto van een koppeltje die aan een boom staat (met toestemming v/h koppel)
    en mijn vraag is zou er iemand een hartje met pijl door en initalen erbij willen maken in die boom via photoshop ofzo ?
    Ik ben (nog) geen photoshopkunstenaar maar zal me inschrijven voor cursussen (dan moet ik jullie niet meer lastigvallen)

als er zich iemand geroepen voelt gelieve in dit topic te replayen en dan zal ik wel de foto mailen en zeggen welke initalen enz...

bedankt bij voorbaat.
    Sorry hoor maar het is " een koppeltje DAT aan of bij een boom staat......

Comment

Ik wil het wel 's proberen, maar dan louter als oefening, want Photoshoppen kan ik wel maar dan meer dingen wegwerken, ipv van erbij te doen

Comment

beedankt Whispers ik zal u de foto doorstieren via e-mail

@weemaes : Zoek de fouten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
          Alvorens redekundig te ontleden zou ik ervoor zorgen om zelf géén zinsconstructie fouten te maken
          www.fotofolio.be

Comment

beedankt Whispers ik zal u de foto doorstieren via e-mail

@weemaes : Zoek de fouten
            Okido! I'll give it my best shot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
              En begreep je hem soms niet
              Zielig met een hele grote "Z" want echt hulp kon je ook niet bieden.
              Zoek een taalforum en ga daar blij worden van alle goed geschreven posts ofzo.

@TS
              Ik wil ook weleens een poging doen hoor, net zoals bij Whispers zal het ook voor mij proberen worden.

Greetz rich
              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Wanneer stuur je de foto door? Ik heb anders ffe niets te doen nu

Comment

ik wil ook wel eens een poging wagen....

T
                  Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Mogen de resultaten anders gepost worden hier? Ik ben 's benieuwd wat de andere mensen ervan gemaakt hebben.. Kan altijd uit geleerd worden. We kunnen eventueel dan de personen die erop staan hun gezicht verbergen zodat ze onherkenbaar zijn hé...

Comment

van mij mag het zeker,
                      ik zie het koppel mischien dit weekend en zal het hen zeker vragen.
                      (waarschijnlijk zullen ze er wel niks op tegen hebben)

Whispers heeft me al een resultaat doorgemaild die echt prachtig is
                      Whispers thnx

Comment

Whispers heeft me al een resultaat doorgemaild die echt prachtig is
                        .. ..
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                          Alvorens redekundig te ontleden zou ik ervoor zorgen om zelf géén zinsconstructie fouten te maken
                          Zinsconstructiefouten is één woord. http://www.spatiegebruik.nl/index.php

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            .. ..
                            Ik neem aan dat het op de die/dat slaat

En mensen, 't is genoeg hé met die zinsconstructie- en spellingsfouten. Ik wacht op de toestemming om het resultaat te posten, jullie kunnen dan daarop commentaar geven..

Comment

Tzal wel al gaan zeker pralintje!!!
                              Ga een beetje een ander topic ver*****en !! (Of is het verballen)

ondertussen ook al een zeer geslaagde bewerking gekregen van Mendel (thanx mendel)

@Whispers , ga er maar voor post maar :-)
                              Last edited by johny; 22 maart 2008, 12:44.

Comment

Working...
                              X