Nu gaan jullie waarschijnlijk weer denken: "Jonge toch, het forum staat vol met die vragen en antwoorden daarop."
True, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
De laptop die ik momenteel heb is een klein beestje: Packard Bell, Intel Celeron, 2GB ram, windows 7, 15,4" scherm.
Kheb hem een jaartje of 4 en batterij heeft nu zn geest gelaten.
Eerst dachtk aan een nieuwe batterij maar kost even veel als de laptop nu.
Dus kzou liever een nieuwe laptop hebben (sneller dan ookwel).
Tis de bedoeling dat hij zeker geschikt is voor beeldbewerking (photoshop en dergelijke) en laptop is noodzakelijk voor shoots op verplaatsing.
Ik bleef eerst plakken aan de website van Dell omdat die zo overzichtelijk was en ik er van overtuigt was dat deze fabrikant goede laptops maakt.
Toen kreeg ik te horen dat Vaio op grafisch gebied behoorlijk hoog staat, dus waren het al 2 merken waar ik tussen twijfel, en dan spreek ik nog niet over de type's.
Het liefst zou ik een Macbook hebben omdat apple zowat de top is op grafisch gebied maar ik heb schrik dat die dan weer voor problemen zorgt op gebied van compatiebiliteit.
Ik heb een niet zoon groot budget, khad eerst €400 voor ogen maar al snel werd het duidelijk dat dit onhaalbaar is, dus dacht ik aan €700, apple gaat daar serieus boven maar omdat apple zo duurzaam is durf ik dat ook nog te overwegen.
Bij Dell dacht ik aan een XPS van 15".
Bij Vaio aas ik op de F-serie, met eventueel wat upgrades.
En bij Apple hoopte ik op een promotie in een of anderre winkel voor een gewone Macbook.
Wat denken jullie?
Welke van deze 3 is het meest realistisch kwa prijs kwaliteit?
Zijn er nog anderre merken waar jullie mij voor kunnen warm maken?
Ik krijg er serieus horentjes van want het vliegt langs alle kanten langs je oren en uiteindelijk kan je niet kiezen.
Mvg, Kjeld
en alvast bedankt
True, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
De laptop die ik momenteel heb is een klein beestje: Packard Bell, Intel Celeron, 2GB ram, windows 7, 15,4" scherm.
Kheb hem een jaartje of 4 en batterij heeft nu zn geest gelaten.
Eerst dachtk aan een nieuwe batterij maar kost even veel als de laptop nu.
Dus kzou liever een nieuwe laptop hebben (sneller dan ookwel).
Tis de bedoeling dat hij zeker geschikt is voor beeldbewerking (photoshop en dergelijke) en laptop is noodzakelijk voor shoots op verplaatsing.
Ik bleef eerst plakken aan de website van Dell omdat die zo overzichtelijk was en ik er van overtuigt was dat deze fabrikant goede laptops maakt.
Toen kreeg ik te horen dat Vaio op grafisch gebied behoorlijk hoog staat, dus waren het al 2 merken waar ik tussen twijfel, en dan spreek ik nog niet over de type's.
Het liefst zou ik een Macbook hebben omdat apple zowat de top is op grafisch gebied maar ik heb schrik dat die dan weer voor problemen zorgt op gebied van compatiebiliteit.
Ik heb een niet zoon groot budget, khad eerst €400 voor ogen maar al snel werd het duidelijk dat dit onhaalbaar is, dus dacht ik aan €700, apple gaat daar serieus boven maar omdat apple zo duurzaam is durf ik dat ook nog te overwegen.
Bij Dell dacht ik aan een XPS van 15".
Bij Vaio aas ik op de F-serie, met eventueel wat upgrades.
En bij Apple hoopte ik op een promotie in een of anderre winkel voor een gewone Macbook.
Wat denken jullie?
Welke van deze 3 is het meest realistisch kwa prijs kwaliteit?
Zijn er nog anderre merken waar jullie mij voor kunnen warm maken?
Ik krijg er serieus horentjes van want het vliegt langs alle kanten langs je oren en uiteindelijk kan je niet kiezen.
Mvg, Kjeld
en alvast bedankt
Comment