Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

formaten foto.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• formaten foto.com

Ik wou uitnodigingen laten afdrukken bij foto.com onder hun fotokaarten service maar krijg een probleem met hun afmetingen.
    Ze vermelden 12 x 18 cm ( 118 x 178mm ) en wanneer ik een foto met dit correcte formaat doorstuur dan krijg ik een beeld die nogmaals versneden wordt en dus helemaal verkeerd is. Ondertussen heb ik nu al verschillende pogingen ondergaan met het canvas te vergroten en iedere keer zo te proberen het goed te krijgen,maar ik krijg geen enkele goede versie er uit.
    Heeft iemand ervaring hiermee om toch het gewenste resultaat te bekomen?

Alvast bedankt.
    1 foto niet in focus is een fout, 10 foto's niet in focus is een experiment, 100 foto's niet in focus is een stijl...

Re: formaten foto.com

Zelf kunnen oplossen door enkele de breedte van het canvas naar 185 te brengen en dan de tekst nog wat te verschuiven.

Al bij al blijft de opmerking dat Foto.com zijn site wel mag voorzien met tools die de juiste formaten verwerkt.
    Hun helpdesk krijgt eveneens alvast van mij 0/10, je krijgt een standaard mail die volledig naast de kwestie is en nergens je probleem aankaart.
    1 foto niet in focus is een fout, 10 foto's niet in focus is een experiment, 100 foto's niet in focus is een stijl...

Comment

Working...
    X