Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afdruk op aluminium en afwerking met plexiglas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• afdruk op aluminium en afwerking met plexiglas

Ik was van plan enkele afdrukken van yellowkorner aan te schaffen en daarbuiten nog enkele eigen foto's te vergroten.

Bij yellowkorner werken ze onder andere met afdrukken op een aluminiumplaat en dan een bedekking in plexiglas (zonder zichtbaar ophangsysteem). Geeft best wel goed vind ik en past goed in een modern interieur.

Hebben jullie ervaring hiermee en vooral waar zou ik mijn eigen foto's kunnen laten afwerken op die manier en in goede kwaliteit?

Pixum heeft blijkbaar de mogelijkheid van een poster achter Acrylglas te laten maken, iets waard?

Alvast bedankt!

Peter
    Last edited by PK; 27 maart 2012, 19:39.

Re: afdruk op aluminium en afwerking met plexiglas

ik ben heel tevreden van www.whitewall.com
    Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Ik heb daar ook al eens naar gezocht en heb veel lof gelezen over 'Big Freddy'. Iemand ervaring mee?

Comment

k heb bij Pixum zowel alu-dibond (direct print) en poster (op fotopapier) met acrylglas besteld
        en alu-dibond is goed voor mij (matte print)
        acrylglas weerspiegelt te veel
        of je moet een goed plaatsje in huis vinden waar weinig reflecties zijn

kwaliteit van beide is goed

bij eerste alu-dibond was er een foutje in de print
        en heb na melding van 't probleem een nieuwe gekregen die wel in orde was
        Last edited by Dirtyharry71; 3 april 2012, 14:43.
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
        X