Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto bewerken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: foto bewerken

wow!! echt goed! bedankt!!!
    wie nog een poging wil wagen, het mag altijd he

voor degenen die al geprobeerd hebbeb: respect! jullie resultaten zijn echt fantastiscch!

Comment

zo maar een vraagje....

Je schreef:

mijn probleem is het volgende:
      voor school moet ik voor een project een afbeelding hebben van een vis met een hoorn. de afbeelding moet echt lijken, mar het lukt me niet om zo een afbeelding te maken door fotobewerking te doen.

Was het nu de bedoeling dat je zomaar ergens een foto "vind"of dat je die vis met hoorn die echt moest lijken ook zelf moest maken ?

Want wat in dat laatste geval als de leraar nu vraagt hoe je dat moois voor elkaar gekregen hebt ?
      Feitelijk heb je er dan niets van geleerd, maar tis natuurlijk wel een mooi resultaat

Ik kan het niet, maar zou het zelf veel fijner vinden als hier ook een korte uitleg zou staan HOE je dit dan doet , zodat je volgende keer zelf ook kan proberen en misschien iets trotser op je werkstuk kan zijn.
      (ik weet niet of zoiets tegenwoordig nog speeld, maar het goede cijfer dat een klasgenoot kreeg voor werkstuk waar van ik wist dat die door een ander gemaakt was (zijn vader) en ik die daarna een veel slechter cijfer voor mijn eigen maar technisch eenvoudiger en dus minder mooier knutsel werk kreeg .... vond IK vroeger niet echt fijn voelen....)
      Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Denk je nu echt dat TS nog gaat antwoorden?

Op mijn vraag #15 ook al niet hoor. Zo zit de jeugd tegenwoordig in elkaar..en eigelijk spelen de lesgevers hierin mee. Je zoekt maar op internet..hoe je het moet doen..of hoe je het kan laten doen!! En 't liefst nog zo vlug mogelijk hé.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Zo zit de jeugd van tegnwoordig in elkaar?? Huh? Om te beginnen heb ik degenen die dit maakten meermaals hard bedankt, de reden dat ik dit vroeg was omdat ik de taak snel moest afgeven en dat zou ik zelf nooit optijd gekunnen hebben, dan zou je idd kunnen zeggen: dan moest je maar wat vroeger aan de taak beginnen he!

En ja, dat is helemaal waar, ik had er vroeger aan moeten beginnen, maar jullir zullen vroeger toch ook wel al ooit is te laat begonnen zijn aan een taak he?

En nee, in tegendeel dat ik er geen uitleg van wil! Bij mijn eerste bericht schreef ik: of wil iemand me zeggen hoe ik dit moet doen?

ik wil dus heel graag weten hoe je het doet, en ik wil er alsnog uit leren, net zoals ik nu ook geleerd heb dat ik best wat vroeger begin aan zo'n taken he.

En zo leer ik uit mijn fouten he, want fouten maken is menselijk, toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door goor24 Bekijk bericht
            Zo zit de jeugd van tegnwoordig in elkaar?? Huh? Om te beginnen heb ik degenen die dit maakten meermaals hard bedankt, de reden dat ik dit vroeg was omdat ik de taak snel moest afgeven en dat zou ik zelf nooit optijd gekunnen hebben, dan zou je idd kunnen zeggen: dan moest je maar wat vroeger aan de taak beginnen he!

En ja, dat is helemaal waar, ik had er vroeger aan moeten beginnen, maar jullir zullen vroeger toch ook wel al ooit is te laat begonnen zijn aan een taak he?

En nee, in tegendeel dat ik er geen uitleg van wil! Bij mijn eerste bericht schreef ik: of wil iemand me zeggen hoe ik dit moet doen?

ik wil dus heel graag weten hoe je het doet, en ik wil er alsnog uit leren, net zoals ik nu ook geleerd heb dat ik best wat vroeger begin aan zo'n taken he.

En zo leer ik uit mijn fouten he, want fouten maken is menselijk, toch?
            Heel goed hoor, dat je U in feite excuseert, omdat je een fout hebt begaan (te laat aan je werk begonnen). Heel goed hoor dat je daaruit lessen trekt en misschien later wel op tijd aan je werk zult beginnen.

Maar, je geeft toch nog steeds geen antwoord op de eerste vragen..: "Wat soort project moet je afwerken en welke studierichting volg je?"

Ook dit is een typisch jeugd (jonge gasten) antwoord/verontschuldiging..heb jij dit nooit voorgehad?

Stel nu..en ik zeg maar wat...dat je een cursus fotografie volgt...en je moet er leren photoshoppen..heb je dan iets geleerd door dit werk te laten doen door wildvreemden?

Dan gaat het niet over te laat beginnen aan je werk..maar zelfs over niks zelf kunnen.
            Dan heb je wel geleerd dat je tijdig moet beginnen werken maar weet je niet hoe te beginnen.
            Soit...jij trekt jouw plan..ik de mijne. Ik hoef niks meer te bewijzen..jij nog wel.

Enne...mocht je er aan twijfelen of denken dat ik anti-jeugd ben...ik werk nog altijd heel goed samen met de jonge gasten in de plaatselijke jeugdbeweging.
            perman

Comment

kijk, om te beginnen moet ik mij eigenlijk niet verantwoorden bij jou over welke studierichting ik doe en hoe ik mijn werk moet plannen, maar toch doe ik dit6 even uit vriendelijkheid.

ik volg een gewone ASO studierichting maar voor PO wou ik heel graag deze diersoort tekenenen (waaorm ik zou graag een vis met een hoorn wil tekenenen is een ingewikkeld verhaal tussen mij en mijn vrienden) maar om die vis te tekenen vond ik het wel handig om een basis te hebben, deze vroeg ik dan aan jullie.

Comment

Opdat je niet zou twijfelen aan mijn vriendelijkheid...ik vroeg je trouwens niet om verantwoording, enkel een verduidelijking (uit interesse).....

Bedankt voor deze toelichting en ik wens je nog heel veel succes met je studies.
                perman

Comment

Working...
                X