Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

accordeon kaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• accordeon kaartjes

Iemand ervaring met " accordeon" kaartjes ? Bedoeling zou zijn om enkel foto's te plaatsen op het kaartje en dit kaartje dan op te plooien in een soort van accordeon. De vouwen zouden al moeten aangegeven zijn of lichtjes ingedrukt, zodat er geen meet en paswerk meer aan te pas komt.
    Bedankt,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: accordeon kaartjes

eens je het formaat kent, kan je in photoshop met je linialen werken op de plaatsen waar een vouw moet komen.
    Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Ja, dat kan inderdaad.
      Maar het zou de bedoeling zijn dat de kaartjes ergens afgdrukt worden en niet uit de thuisprinter komen. En uit ervaring weet ik al dat het niet altijd netjes is als je de zaak zelf nog helemaal moet vouwen. ALs je bv gewone dubbele kaarten ergens maakt, is de vouw ook al aangegeven door de afdrukfirma en moet je thuis dan gewoon de boel nog eens aandrukken en wordt het een net geheel.

Alvast bedankt voor de reactie,
      deka

Comment

als je gewoon de opmaak maakt in photoshop en dan aan de drukker aangeeft op welke afstanden de "bieglijn" moet komen dan kan de drukker de kaartjes van een "bieglijn" voorzien. Je kan ze dan daarna mooi zelf plooien. Zo heb ik het wel al vaker gedaan.

Groetjes
        Miet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
          als je gewoon de opmaak maakt in photoshop en dan aan de drukker aangeeft op welke afstanden de "bieglijn" moet komen dan kan de drukker de kaartjes van een "bieglijn" voorzien. Je kan ze dan daarna mooi zelf plooien. Zo heb ik het wel al vaker gedaan.

Groetjes
          Miet
          Ja, ik wist dat die lijn een naam had.
          ZO kan het inderdaad, maar de persoon voor wie ik deze info zoek, zou willen werken via een afdrukfirma en niet via een drukker. Kon jij natuurlijk niet weten, ik gaf dit niet aan in het bericht.
          bedankt voor de reactie,
          deka

Comment

Bij Smartphoto kan je "4you-kaartjes" maken. Dat zijn zo van die gevouwen kaarten. Je kan uit vele layouts kiezen, maar je kan ook een volledig eigen ontwerp opladen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tine78 Bekijk bericht
              Bij Smartphoto kan je "4you-kaartjes" maken. Dat zijn zo van die gevouwen kaarten. Je kan uit vele layouts kiezen, maar je kan ook een volledig eigen ontwerp opladen.
              Bedankt voor de info, ik geef het door aan de persoon voor wie ik de info zoek.
              groeten,
              deka

Comment

Working...
              X