Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwalbum zelf maken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwalbum zelf maken

Ik zou graag zelf eens een trouwalbum willen maken.album heb ik al,maar hoe doe je dat nu met je foto's? Bij onze trouw had de fotograaf kleine en grote foto's,kleur en zwart wit.Moet ik dat dan ook eerst zo doorgeven aan de ontwikkelaar welke foto ik zo wil hebben? Of hoe word dat gedaan? Als mij iemand hier mee kan helpen dank bij voorbaat

Re: Trouwalbum zelf maken

De foto's die je in z/w wil laten afdrukken kan je best zelf zo aanbieden, en niet vertrouwen op automatische conversies. Andere zaken zoals bijsnijden, verkleinen, ... Doe je best ook zelf zodat je op voorhand weet wat het resultaat zal zijn.
    Aangezien je het album al hebt, gaat het niet over een volledig digitaal album, anders kon je dat allemaal instellen bij het opmaken van het album in de software.
    Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Welke software gebruiken ze hier doorgaans voor? Gewoon in photoshop? Of bestaat daar aangepaste software voor?
      Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
      flickr

Comment

Zomaa romzetten en zomaar zwart wit printen vraagt om porblemen.

Je moet, van te voren, weten bij welke RGB waarde donker grijs verwordt tot zwart. Weet je dat niet dan loop je het risico dat veel schaduwpartijen geen doortekening hebben.
        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

Comment

Working...
        X