Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jpg bewerken in Camera Raw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jpg bewerken in Camera Raw

    Fantastisch! Nu kun je tenminste voort!

    Je hebt wel geluk, want noch in CS5, noch in CS4 vind ik een optie "Open as..." . Dit is mijn File-menu (CS4 Mac):


    (Ik merk wel dat ik dan in het Open-dialoog bepaalde opties, o.a. Camera Raw, kan activeren)
    Last edited by LesC; 23 november 2011, 11:46.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #17
      Re: Jpg bewerken in Camera Raw

      Zie #2.
      Groeten Hervé.

      Comment


      • #18
        Re: Jpg bewerken in Camera Raw

        Oorspronkelijk geplaatst door Baziel Bekijk bericht
        Zie #2.
        Je hebt 100% gelijk, Baziel. Je reply was wellicht te bescheiden. Beter misschien een prentje posten? Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #19
          Re: Jpg bewerken in Camera Raw

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Je hebt 100% gelijk, Baziel. Je reply was wellicht te bescheiden. Beter misschien een prentje posten? Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.
          Weer een probleem minder voor tcf.
          Groeten Hervé.

          Comment


          • #20
            Re: Jpg bewerken in Camera Raw

            Je hebt gelijk Baziel; ik ging er echter te vlug over omdat ik eerst CS5 las in je post en ik dacht meteen: Dat is niet voor mij.
            Had ik wat beter nagedacht was ik er door jouw vlugger opgekomen.

            Comment

            Working...
            X