Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proshow Producer filmpje op DVD branden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Proshow Producer filmpje op DVD branden

Beste

Heb sinds enkele maanden het prog aangeschaft en ik moet zeggen dat ik ten zeerste verbaasd ben over wat je hiermee allemaal kan doen. Nu zit ik wel met een serieus probleem; ik heb dus een film gemaakt (dit liep allemaal perfect) van ongeveer 45 min, dit wil zeggen met foto's, muziek, filmpjes en speciale effecten. Deze wou ik daarna op een DVD branden (8.5 Gb), via de wizard van dat prog. Het branden duurde ongeveer 2,5 uren, ik dacht zal wel normaal zijn dus ik liet het hele boeletje zijn gang maar gaan, na lang wachten was de DVD eindelijk klaar en stopte hem vol ongeduld in de DVD-speler. Het zag er allemaal perfect uit tot de film na 20 min plots stopte en terug naar het DVD menu ging.
    Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan is? Wat een oplossing zou kunnen zijn? In het prog kreeg ik de melding dat alles succesvol is verlopen, ligt het dan aan het branden, of mijn computer zelf?
    Alvast bedankt als jullie mij willen helpen, want ik ben ten einde raad!

mvg

Re: Proshow Producer filmpje op DVD branden

8.5 GB? heb je de film gebrand op een DVD9 of een dual-layer DVD (ik heb al meer gehoord dat sommige DVD-spelers bij het overgaan naar laag 2 problemen hebben)? een DVD5 heeft 'slechts' 4.7 GB.

Comment

8,5GB voor 45min is ook wel erg veel.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
        8.5 GB? heb je de film gebrand op een DVD9 of een dual-layer DVD (ik heb al meer gehoord dat sommige DVD-spelers bij het overgaan naar laag 2 problemen hebben)? een DVD5 heeft 'slechts' 4.7 GB.
        Hallo
        Heb het eens nagekeken, tis idd een double layer DVD; zou dat de oorzaak dan zijn? Welke moet ik dan volgens jullie gebruiken?
        Tis wel een beetje jammer want ik heb zo een pakket van 5 DVD's gekocht!
        Alvast bedankt voor jullie reactie...

Comment

Misschien best eerst de bestanden reduceren met bvb de BD Resiser zodat het totale volume aan fotomateriaal gereduceerd wordt tot enkele Mb.

Comment

Working...
          X