Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke computer voor basis fotobewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke computer voor basis fotobewerking

elke computer kan wat je wilt denk ik. Ik heb meerdere computers en sommige zijn best out en niets bijzonders en photoshop etc werken er prima op, zeker als het desktop is, laptops zijn stuk trager. Ik denk niet dat je je daar zorgen over moet maken kijk 2dehands of bij computer galaxy voor 250 euro heb je een goeie computer en klaar. Als je 3d of video bewerking wilt doen dan is het een hele andere verhaal, met een trage computer word je snel oud

Comment

Gisteren heb ik Deze i7 gekocht.
      De verkoper verzekerde mij als ik me niet met videobewerking ga bezighouden, (lijkt me overigens onwaarschijnlijk) dat het een super computer voor fotobewerking is.
      Ik heb er gelijk een Iiyama ProLite X2377HDS-1 IPS bijgedaan, om het feest compleet te maken. Als ik er een tijdje mee gewerkt heb zal ik jullie mijn ervaring doorgeven.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door justaname Bekijk bericht
        Die was snel genoeg maar nu heb ik de laptop niet meer.

Ik zoek iets gelijkaardigs, eventueel in desktop formaat als dat geld bespaart.

Hoe herken je een trage / snelle HD?
        iMac.
        Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Gisteren heb ik Deze i7 gekocht.
          De verkoper verzekerde mij als ik me niet met videobewerking ga bezighouden, (lijkt me overigens onwaarschijnlijk) dat het een super computer voor fotobewerking is.
          Ik heb er gelijk een Iiyama ProLite X2377HDS-1 IPS bijgedaan, om het feest compleet te maken. Als ik er een tijdje mee gewerkt heb zal ik jullie mijn ervaring doorgeven.
          Groeten,
          Johan
          Inmiddels ben ik er aardig mee aan het stoeien geweest, en het is inderdaad een kanjer van een computer. Vooral de SSD-schijf is een snelheidswonder. LR- PS: Een druk op de knop en binnen 2 seconden staat het er. Om mezelf helemaal blij te maken heb ik er nog een Datacolor spyder bij gekocht om de zaak compleet te maken.
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
          X