Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom voorinstellingen verplaatsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lightroom voorinstellingen verplaatsen

Hej,,

Ik heb een deel voorinstellingen op lightroom gezet.
    Zoals jullie al wel weten, zijn deze voorinstelling rechts op het scherm terug te vinden bij bibliotheek.
    Nu een deel van mijn voorinstellingen staan ook links op het scherm, en als ik met mijn muis op een voorinstelling ga staan, zie ik al gelijk een previeuw, zonder dat deze de werkelijke foto al aanpast.

Nu zou willen weten hoe ik die andere voorinstellingen van de rechterkant ook naar de linkerkant kan krijgen.

Groetjes.
    Alle begin is moeilijk...

Re: Lightroom voorinstellingen verplaatsen

Ik begrijp de vraag niet zo goed, denk ik. Voor zover ik weet staan de voorinstellingen altijd (in elke module) links, onder de 'templates', 'presets' of 'voorinstellingen' of 'sjablonen' hoofding.

De instellingsmogelijkheden (schuifregelaars) waarmee je die voorinstellingen uiteindelijk aanmaakt, staan dan weer rechts. In mijn LR staan er in ieder geval rechts geen voorinstellingen.

Oorspronkelijk geplaatst door sillie Bekijk bericht
    Hej,,

Ik heb een deel voorinstellingen op lightroom gezet.
    Zoals jullie al wel weten, zijn deze voorinstelling rechts op het scherm terug te vinden bij bibliotheek.
    Nu een deel van mijn voorinstellingen staan ook links op het scherm, en als ik met mijn muis op een voorinstelling ga staan, zie ik al gelijk een previeuw, zonder dat deze de werkelijke foto al aanpast.

Nu zou willen weten hoe ik die andere voorinstellingen van de rechterkant ook naar de linkerkant kan krijgen.

Groetjes.
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

Comment

Working...
    X