Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar best cursus photoshop volgen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waar best cursus photoshop volgen?

Ik heb ook even de zoekfunctie geraadpleegd maar ik vind niet meteen een antwoord op mijn vraag... Ik zou in September willen beginnen met een cursus Photoshop... Er is hier in de buurt eigenlijk keuze genoeg... Cvo, Pcvo, CTT, Syntra... In principe kan ik me in één van deze vestigingen hier in de buurt inschrijven. Maar ik vraag me af of er veel en belangrijke verschillen zijn tussen deze verschillende scholen? Of hangt één en ander gewoon af van de leerkracht die je krijgt...?
    Ik ben van Dilsen-Stokkem, en ik kan oa terecht in Eisden, Dilsen, Maaseik, Neeroeteren, Genk,... Allemaal geen probleem.
    Maar is er iemand die goede raad kan geven zodat ik de juiste keuze maak?
    Alvast bedankt!
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

Re: waar best cursus photoshop volgen?

Op aanraden van meerdere mensen, heb ik mij ingeschreven in CTT Maaseik voor de photoshop cursus in Neeroeteren bij Goyens leon, starten in September. En volgens mijn aanraders moet ik bij Leon zijn voor een goed gegeven cursus.

PJW.
    Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

Comment

Oei, blijkbaar staat mijn topic dubbel gepost??? Excuses daarvoor.

Neeroeteren? Klinkt interessant, dat is amper 3 km van waar ik woon... En blijkbaar is daar een cursus voorzien op maandagnamiddag, wat ook goed uitkomt voor mij...
      Bedankt voor de tip!
      Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

Comment

Je moet goed naar het aanbod kijken, ik begin op 07/09/2011 een woensdagavond met de photoshop cursus RASTERTEKENEN 1, maar het kan zijn dat die in Maaseik doorgaat.
        Op maandagnamiddag gaat die volgens de site van het CTT door in Neeroeteren.

PJW.
        Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
          Je moet goed naar het aanbod kijken, ik begin op 07/09/2011 een woensdagavond met de photoshop cursus RASTERTEKENEN 1, maar het kan zijn dat die in Maaseik doorgaat.
          Op maandagnamiddag gaat die volgens de site van het CTT door in Neeroeteren.

PJW.
          Het inderdaad deze cursus die ik zou willen volgen; 'rastertekenen 1...

http://www.cttlimburg.be/nl/courses/...tekenen-1.html

Maandagnamiddag en vrijdagvoormiddag in Neeroeteren, woensdagavond in Maaseik...

Comment

Ik heb gekozen voor cvo start in septemer :-)
            Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Comment

Ik ben ook tevreden van de PS cursussen zoals door cvo (Turnhout) gegeven; de cursus heet wel "Rastertekenen" en behandelt op de eerste plaats alle mogelijkheden van Photoshop, waarvan het bewerken/corrigeren van een foto maar één facet is. Ik heb al drie modules achter de rug, en wacht nu tot er voldoende kandidaten zijn voor Module 4.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Mijn vrouw volgt FS in het H.Maagdcollege in Dendermonde. Maar omdat wij een legale CS5 hebben zijn er meerdere opleidingen online van adobe zelf en mijn vrouw vind deze heel leerrijk.

Comment

Working...
                X