Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen website!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eigen website!!!

Hoi iedereen,

Ik zie dikwijls bij forumleden een link naar hun eigen website staan waar ge hun foto's kunt bewonderen...;ik zou dit graag ook voor mijn eigen willen toepassen,maar krijg het maar niet voor elkaar...kan er me iemand zeggen hoe ik het beste te werk ga. Of zijn er bepaalde programma's voor om dit te doen? Graag tips want kom er blijkbaar zelf niet uit.
    Weet niet of dit op de juiste plaats staat.

Grtz

templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Re: Eigen website!!!

lees met ons mee:

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      lees met ons mee:

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

grt,bouk.
      Bedankt bouk ga er eens werk van maken!

grtz

Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

gewoon een blogje (wp/blogspot, bloggen.be, ...)
        of zelf een site maken (kan makkelijk en moeilijk)
        nikon stuff

Comment

Ik heb de mijne met wix gemaakt. Gemakkelijk en mooi gemaakt.

Get everything you need to create your website, your way. From an intuitive website builder to built-in business solutions and AI tools—try Wix for free.
          My photosite : www.indignephotography.tk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sethje4 Bekijk bericht
            Ik heb de mijne met wix gemaakt. Gemakkelijk en mooi gemaakt.

www.wix.com
            Die heb ik ook ontdekt, staan wel enkele mooie dingen tussen, maar hun templates trekken allemaal een beetje op elkaar ... Nu vind ik dat nog niet het ergste : dit wel : op een iPad of iPhone kan je het schudden ... Die wil namelijk geen flash weergeven, en laat dat nu net dat zijn wat Wix gebruikt ... Dat zijn enkele miljoenen bezoekers die je niet gaat hebben, tot Apple eindelijk eens inziet dat ze toch wel Flash mogen gebruiken.
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Een Html website maken met dreamweaver in combinatie met fireworks is vrij simpel als je een beetje logisch kan denken... (het geen programeren, in html toch, eigenlijk is)

Dit is een voorbeeld van een site die ik maakte met de kennis van 2 uur VBS-script in het middelbaar... http://www.hogeropmielen.be/ (De body (website zonder inhoud) werd in 1 dag gemaakt...)

Voor albums te maken gebruik ik jalbum (met de kikker)...
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Working...
              X