Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaart maken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kaart maken

Hallo,

ik ga binnenkort een geboortekaartje maken en zoek een gemakkelijke manier om de tekst op een foto toe te voegen. Ik werk normaal gezien met photoshop maar ik vind niet hoe ik de tekst op de gewenste plaats kan krijgen. Het makkelijkst zou zijn dat ik de tekst kan intypen zoals in een word bestand en dat dan opsla als een jpg en dan moet het wel lukken om dit in een laag op een foto te zetten. Ik had gedacht om gewoon een nieuwe foto te maken en dan alles te selecteren en te beginnen typen met Tekst tool maar zo simpel lijkt het precies niet. Ik vind ook geen tutorial op het web die uitlegt hoe ik het best doe.

Iemand enig idee hoe ik het best doe? Ik heb al vanalles geprobeerd maar helaas zonder succes

Alvast bedankt

Re: Kaart maken

Photoshop gaat je probleem zeker oplossen hoor, alleen moet je leren van met lagen te werken, Tekst staat steeds in aparte laag.

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: Kaart maken

Na 10 sec op google: http://www.youtube.com/watch?v=36o2cux9kfQ

Werken met "text tool" is echt niet zo moeilijk in PS en ik ben er zeker van dat je er nog honderden meer vind.

Comment

Working...
      X