Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoflow flash gallery

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoflow flash gallery

    Heeft er iemand ervaring met "photoflow flash gallery" om foto"s te publiceren op webpagina's. en bestaat de mogelijkheid om daar .png files mee te tonen?

    een voorbeeld van photoflow flash gallery kan je hier vinden
    Ik wil namelijk een glijdende fotoreeks tonen van personen die uitgeknipt zijn (losgemaakt van de achtergrond) . maar daarom moet het programma ofwel .png of .gif ondersteunen.

    mvg
    Philip
    Last edited by Hogedruk; 26 februari 2011, 22:11. Reden: aanpassen om link te doen werken
    Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
    Mijn foto site

  • #2
    Re: photoflow flash gallery

    linkje werkt niet
    Last edited by Sportsterpeke; 26 februari 2011, 22:14.
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • #3
      Re: photoflow flash gallery

      Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
      linkje werkt niet
      bedankt voor het melden, ik heb de link verbeterd en nu werkt het.

      groeten
      Philip
      Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
      Mijn foto site

      Comment


      • #4
        Re: photoflow flash gallery

        Ik denk dat je de vraag moet stellen, met welk programma ga ik dit maken ? In Dreamweaver bijv., kan je png bestanden plaatsen zonder probleem, waardoor transparant ook zo wordt weergegeven.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: photoflow flash gallery

          Wat ik wil maken kan je zien op deze site onder de titel KORPS

          die glijdende manschappen vind ik wel heel knap

          Met photoflow flash gallery kan ik foto's invoegen en een achtergrond gebruiken die ik zelf kies (een jpg file) maar ik kan niet achterhalen of ik png of gif kan gebruiken als foto's

          Indien ik png of gif kan gebruiken in dit progje kan ik waarschijnlijk wel maken wat ik wil Maar voor ik uitgeef aan dit progje wil ik zekerheid

          Philip
          Last edited by Hogedruk; 26 februari 2011, 22:32.
          Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
          Mijn foto site

          Comment

          Working...
          X