Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's niet vindbaar in Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's niet vindbaar in Flickr

    Ik denk het wordt tijd om ook eens een Flickr-account aan te maken omdat dit toch zo ongeveer de standaard is geworden om foto's te delen met anderen,

    Ik heb een reekss foto's geuploas en keurig netjes tags toegevoegd maar als ik nu via search op de homepage van Flickr zoekwoorden invul die ik als tags heb ingevoered vind ik geen van mijn foto's terug. De foto's heb ik wel ingesteld als publiekelijk vindbaar (is standaard)

    Mijn Flickrpage is:
    Explore fotokalahari’s 66 photos on Flickr!


    Kan iemand me vertellen hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?
    Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur

  • #2
    Re: Foto's niet vindbaar in Flickr

    raar, want als ik je eerste foto "Stratocaster 3" zoek komt die als 2e in de foto's voor.
    ik denk dat je wat tijd moet geven voordat deze in de zoekfunctie opgenomen word
    450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

    Comment


    • #3
      Re: Foto's niet vindbaar in Flickr

      Als ik zoek op tags "fender stratocaster, gitaar" dan komen er 4 in beeld. De juiste en liefst originele tags geven is een kunst, anders komen je strats tussen de miljoenen anderen te staan.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's niet vindbaar in Flickr

        Thanks. Ik vind nu ook foto's als ik zoek op stratocaster. De foto's die ik nog eerder geplaatst heb vind ik nog niet terug. Ik zal nog even geduld doen om te zien of deze alsnog opgenomen worden.
        Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur

        Comment

        Working...
        X