Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met Corel paintshop photo pro x3 ben namelijk op zoek naar een goed en gemakkelijk programma heb de demo een paar keer geprobeerd en vond het niet slecht ( ben nog maar een groentje op gebied van fotoshoppen)alle reacties zijn welkom.

    mvg
    Gerrit

  • #2
    Re: Photoshop

    Als je met RAW wil gaan werken zou ik eerder PSE x(laatste versie) aanraden.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Als je met RAW wil gaan werken zou ik eerder PSE x(laatste versie) aanraden.
      1+ afgeslankte fotoshop dus simpeler en zeker genoeg mogelijkheden
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop

        Oorspronkelijk geplaatst door GERRIT 1969 Bekijk bericht
        Hallo,

        Heeft er iemand ervaring met Corel paintshop photo pro x3 ben namelijk op zoek naar een goed en gemakkelijk programma heb de demo een paar keer geprobeerd en vond het niet slecht ( ben nog maar een groentje op gebied van fotoshoppen)alle reacties zijn welkom.

        mvg
        Gerrit
        Heb zelf ook een tijdje geleden de vorige versie aangeschaft van Corel painshop photo.
        Hier heb ik al spijt van gehad. Gebruik eigelijk dit programma niet.

        PSE (photoshop elements) is veel beter.

        Als het voor Raw bewerking is ben je volgens mij beter af met Nikon capture NX2.
        (zag in je profiel dat je een nikon camera hebt.)
        Volgens mij de beste RAW converter voor nikon. (ik gebruik niets anders)
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop

          Ik heb het zelf niet lang uitgehouden met psp, k raad ook de PsE aan
          Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
          Mijn foto's van paarden vind je hier

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop

            Ik heb ook Paintshop Pro X2 gehad. Natuurlijk kun je daar goed foto's mee bewerken.
            Maar na een tijdje wil je meer dan je in X2 of X3 kunt. Althans, dat is mijn ervaring.
            PS Elements is denk ik een beter alternatief en alvast een goede basis voor als je wilt overstappen naar Photoshop CS5 bv.

            Comment


            • #7
              Re: Photoshop

              Ik heb sinds een tijdje PSP X3, maar ik heb er eerlijk gezegd nog te weinig mee bezig geweest om je er een deftige uitleg over te geven.
              Ik gebruik het vooral voor HDR en wat tonemapping, wat voor mij heel goed te doen is met PSP.
              En ik heb het programma, dan gebruik ik het maar...

              Comment

              Working...
              X