Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RAW afbeeldingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RAW afbeeldingen

    Even een kleine oproep. Ik ga morgen een cursus Adobe Lightroom volgen, maar er wordt 1 dag op voorhand om RAW afbeeldingen gevraagd. Heb echter zelf geen tijd/uitrusting mee om er nog te voorzien.

    Kan iemand mij zo snel mogelijk RAW foto's bezorgen? :-)
    My gear: Canon EOS 550D - Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di II LD IF - Sigma 70-200mm f2.8 EX APO IF HSM OS - Canon Speedlite 430 EXII - Yongnuo YN-468 flash & RF-602 triggers

  • #2
    Re: RAW afbeeldingen

    Oorspronkelijk geplaatst door steven.s Bekijk bericht
    Even een kleine oproep. Ik ga morgen een cursus Adobe Lightroom volgen, maar er wordt 1 dag op voorhand om RAW afbeeldingen gevraagd. Heb echter zelf geen tijd/uitrusting mee om er nog te voorzien.

    Kan iemand mij zo snel mogelijk RAW foto's bezorgen? :-)
    LOL, kun je niet gewoon snel nog zelf wat raw foto's nemen? Als je Adobe Lightroom gaat volgen, mag ik veronderstellen dat je een fototoestel hebt?
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: RAW afbeeldingen

      ja da's een optie, maar nu is 't al donker en ik zou toch wa variatie willen dan.
      eventueel morgenvroeg ook nog wat maar 't zal zo al vroeg genoeg worden =)
      My gear: Canon EOS 550D - Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di II LD IF - Sigma 70-200mm f2.8 EX APO IF HSM OS - Canon Speedlite 430 EXII - Yongnuo YN-468 flash & RF-602 triggers

      Comment

      Working...
      X