Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muurdecoratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muurdecoratie

    Een foto van dit beest wilden ze iets meer bewerkt en op canvas, en dit kwam eruit.
    Geprint op 60x90 ziet het er wel indrukwekkend uit.

    Imac en Canon... de max

  • #2
    Re: Muurdecoratie

    Ja und?
    Even serieus....ik ben blij voor je dat ze er heel happy mee zijn, maar ik vind die uitgebrande wit-blauwe neus niet erg mooi.

    Comment


    • #3
      Re: Muurdecoratie

      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Ja und?
      Even serieus....ik ben blij voor je dat ze er heel happy mee zijn, maar ik vind die uitgebrande wit-blauwe neus niet erg mooi.
      Ik volg Monica, ook een vrij strakke crop.

      Maar nu vraag ik me wel af: wat is je vraag? Of is dit 'gewoon' een mededeling
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Muurdecoratie

        Je zou er van versteld staan wat je écht van zo'n foto kan maken.

        Comment


        • #5
          Re: Muurdecoratie

          Laat eens wat zien Maniac

          Comment


          • #6
            Re: Muurdecoratie

            ja maniac, daar ben ik ook benieuwd achter...
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Muurdecoratie

              Ja, und, niet zo'n sympa reactie.
              Over uitgebrande vlekken, dat had ik ook al gezien, dacht eerst dat het aan het feit lag dat ik nog geen 5DII kon bekostigen, maar dat zie ik ook op enkele foto's van uzelf beste Monica, niettegenstaande ik het dan weer wel mooie foto's vind-vond.
              Maar je zal er verder geen last meer van hebben, sorry voor het storen in das nickerchen .
              Imac en Canon... de max

              Comment


              • #8
                Re: Muurdecoratie

                Volgens mij stond er een smiley achter, maar ik merk dat je weinig humor in huis hebt.
                Je plaatst enkel een constatering...het is totaal onduidelijk wat je met dit topic wilt bereiken. Vandaar mijn Ja und MET SMILEY

                Comment


                • #9
                  Re: Muurdecoratie

                  Ik kan wel humoristisch uit de hoek komen, maar niet iedereen vat het direct zonder smileys
                  Over de plaatsing, het staat bij bewerkingen, en dit was een bewerking, met iets van toelichting...
                  Dan zul jij nogal werk hebben om alle foto's die niet zo in het 'plaatje' passen volgens uw mening , hier een humorvol antwoord te geven.
                  Met achtingvolle groeten
                  Imac en Canon... de max

                  Comment

                  Working...
                  X