Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja, und, niet zo'n sympa reactie.
Over uitgebrande vlekken, dat had ik ook al gezien, dacht eerst dat het aan het feit lag dat ik nog geen 5DII kon bekostigen, maar dat zie ik ook op enkele foto's van uzelf beste Monica, niettegenstaande ik het dan weer wel mooie foto's vind-vond.
Maar je zal er verder geen last meer van hebben, sorry voor het storen in das nickerchen .
Volgens mij stond er een smiley achter, maar ik merk dat je weinig humor in huis hebt.
Je plaatst enkel een constatering...het is totaal onduidelijk wat je met dit topic wilt bereiken. Vandaar mijn Ja und MET SMILEY
Ik kan wel humoristisch uit de hoek komen, maar niet iedereen vat het direct zonder smileys
Over de plaatsing, het staat bij bewerkingen, en dit was een bewerking, met iets van toelichting...
Dan zul jij nogal werk hebben om alle foto's die niet zo in het 'plaatje' passen volgens uw mening , hier een humorvol antwoord te geven.
Met achtingvolle groeten
Comment