Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scherm kalibreren...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• scherm kalibreren...

Hello all,
    concreet vraagje: Iemand uit regio Gent - Lokeren die een toestel heeft om een scherm te kalibreren? Colorvision Spyder of zo? 'k Zou graag eens zien hoe dit in zijn werk gaat, eventueel zelfs op mijn PC (want ik heb de indruk dat m'n scherm toch niet zo "neutraal" is als het zou moeten...).
    Alvast bedankt.
    mvg,
    Hiawatha.

[Mod-LesC]Verplaatst van Accessoires naar Fotobewerking, waar je meer threads over hetzelfde onderwerp vindt.[/Mod]
    Last edited by LesC; 31 juli 2010, 15:47.
    What if...

Re: scherm kalibreren...

Dat moet op je eigen pc, hij maakt immers een softwareprofiel aan. Je scherm als dusdanig verandert niet door calibratie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PapaPol Bekijk bericht
      Dat moet op je eigen pc, hij maakt immers een softwareprofiel aan. Je scherm als dusdanig verandert niet door calibratie.
      jaja, dat begrijp ik.
      dus ofwel ga ik bij iemand langs, die zijn eigen scherm kalibreert, en ik eens kan zien hoe dat in zijn werk gaat, en wat het resultaat is (en dan overweeg ik zelf een spyder of iets dergelijks aan te schaffen), ofwel komt iemand met een toestel eens tot bij mij, en kalibreert mijn scherm

Greetz,
      Hiawatha.
      What if...

Comment

op de volgende site kan je goed nakijken of uw scherm goed gekalibreerd is :

in de middenbalk kan je verschillende testen kiezen, staat als begin bij "contrast"

Ambieke

Mijn scherm is gekalibreerd met Spyder4PRO 4.5
        Nieuwsgierig, klikken maar.

Comment

Working...
        X