Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

yep weer een kadervraag...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• yep weer een kadervraag...

hallo,
    mag ik je langs deze weg vraagje stellen?
    ik ben al aan zoeken geweest door middel van search maar nog niet gevonden..
    ik wil graag een kader rond mijn foto maar dan links en rechts en boven 1 cm zeg maar en onderaan 2 cm zodat ik wat tekst kan inzetten. ik werk met CS 4 en ik doe dit normaal met canvasgrote .. maar krijg het niet gevonden ..
    graag hulp.

dank je wel alvast!

Re: yep weer een kadervraag...

Indien je kader niet overal even breed moet zijn dan moet je in twee stappen werken.

Eerst standaard je canvas vergroten met 1cm aan alle zijden.

Dan opnieuw "canvas vergroten" kiezen. Ditmaal alleen de hoogte vermeerderen met 1 cm en in de anchor vakjes het bovenste en middenste vakje aanklikken. De vergroting gebeurt dan alleen onderaan de foto.

IK heb nog CS2 maar ik veronderstel dat het in CS4 gelijkaardig zal zijn...

Comment

ga ik proberen straks
      bedankt alvast voor snelle reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
        ...
        IK heb nog CS2 maar ik veronderstel dat het in CS4 gelijkaardig zal zijn...
        Klopt!

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

bedankt .. zo eenvoudig he als je het weet maar dat zal met alles zo zijn zekers?
          bedankt alvast .. vind het fantastisch dat ik hier zoveel kan leren

Comment

Working...
          X