Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Posters maken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Posters maken

Hallo iedereen,

Ik heb nog een Nikon D70s. Een iewat verouderd toestel maar toch...
    Nu wil ik kleurenfoto's bewerken naar zwartwit en vervolgens deze laten afdrukken op maximaal 1.5m x 2m. is dit mogelijk indien ik de foto's neem in Raw en de hoogste resolutie (=6 megapixel)? Of hoe moet ik dit het best doen? Ik veronderstel best een nieuwe camera aan te kopen maar ik wil het momenteel met de D70s proberen.
    Kan iemand mij hiermee helpen?
    Kan iemand mij ook een site aanbevelen wat betreft alles over zwart/wit fotografie?
    Alvast bedankt.

Re: Posters maken

Dat kan best met een D70, mits je de foto's op een normale afstand bekijkt. Met PS of Genuine Fractals op de goede maat(á 300dpi) zetten. Even op 100% kijken of het resultaat je aanstaat en laten printen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

bedankt maar wat bedoel je met 300Dpi? en hoe doe je dit?

Comment

Met de D70 heb ik foto's laten vergroten voor in een restaurant: formaat 240/160 cm. Je vraagt heel wat info, zou het niet beter zijn om eerst uit te kijken welke firma uw foto's zal uitprinten, daar zal je ook de nodige uitleg krijgen.

Je kan ook dit nog eens bekijken: http://forum.belgiumdigital.com/f7/f...es-239001.html

Comment

Working...
        X