Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monitorkeuze: Welke??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Monitorkeuze: Welke??

Ben eveneens al een tijdje op zoek.
    Momenteel wacht ik op de komst van de HP ZR24w, die normaal deze maand op de markt zou moeten verschijnen.
    Een 24" S-IPS met een adviesprijs van 363,- Euro.
    Info:
    http://flatpanelshd.com/downloads/ZR...eet_120409.pdf
    http://tweakers.net/nieuws/65029/hp-...monitoren.html

Jacques
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
      Ben eveneens al een tijdje op zoek.
      Momenteel wacht ik op de komst van de HP ZR24w, die normaal deze maand op de markt zou moeten verschijnen.
      Een 24" S-IPS met een adviesprijs van 363,- Euro.
      Info:
      http://flatpanelshd.com/downloads/ZR...eet_120409.pdf
      http://tweakers.net/nieuws/65029/hp-...monitoren.html

Jacques

Bedankt voor de melding! Zal voor mij ook nog een extra optie zijn.

Comment

Momenteel wacht ik op de komst van de HP ZR24w, die normaal deze maand op de markt zou moeten verschijnen. Een 24" S-IPS met een adviesprijs van 363,- Euro.
        Volgens de specs 97% sRGB (pak minder dan het HP2475 scherm, maar redelijk), 1920x1200, én relatief goedkoop... Verdorie toch, had ik dat maar geweten vóór ik mijn bestelling bij Dell heb geplaatst.
        Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geert.verachtert Bekijk bericht
          Volgens de specs 97% sRGB (pak minder dan het HP2475 scherm, maar redelijk), 1920x1200, én relatief goedkoop... Verdorie toch, had ik dat maar geweten vóór ik mijn bestelling bij Dell heb geplaatst.
          Ja de HP LP2475 stond ook in mijn voorkeurlijst, maar ik was persoonlijk niet te vinden voor de wide-gamut kleuren.
          Of tenminste over wat ik gelezen heb op BD en op andere websites:
          http://forum.belgiumdigital.com/f6/w...ng-204892.html
          http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1281966//
          En ja, de prijs geeft dan helemaal de doorslag.
          Het volgende artikel handelt over een andere prijsklasse, maar is zeker en vast interessant.
          Het handelt over kleurafstemming tussen sRGB-monitor en wide color gamut monitor.
          Hier kan je verschillen in het afstellen uit opmaken en raak je meer bewust van een goede kalibratie.
          http://www.eizo.be/pool/files/be/Col...e-Gamut_NL.pdf
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Hoe kan je eigenlijk dit opvragen:

"In Vista kan je - bij het aansluiten van een externe monitor - instellen wat er moet gebeuren:
            Beeld op beide schermen gelijk
            Beeld splitsen/verdelen over beide schermen
            Beeld alleen op externe monitor."

Buiten als je de externe monitor aansluit, kan je dit ergens opvragen in Windows Vista? Onder een knopje of een instelling in configuratie scherm?

Alvast bedankt!

Comment

Ik heb vandaag mijn nieuwe 22" Dell- monitor met IPS- scherm mogen ontvangen .
              Alles aangesloten en prachtig beeld . Scherm in de hoogte verstelbaar , volledig naar de zijkanten .
              Nu vroeg ik mij af of dit scherm al moet gekalibreerd worden ? Ook zit er een CD- rom bij voor Drivers and Documentation .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                Alles aangesloten en prachtig beeld . Scherm in de hoogte verstelbaar , volledig naar de zijkanten .
                Nu vroeg ik mij af of dit scherm al moet gekalibreerd worden ? Ook zit er een CD- rom bij voor Drivers and Documentation .
                u2209wa???

die is voor mij op komst
                nikon stuff

Comment

Om goed te zijn moet een scherm altijd gekalibreerd worden als de omstandigheden wijzigen.
                  Welke dell heb je gekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht

"In Vista kan je - bij het aansluiten van een externe monitor - instellen wat er moet gebeuren:

Buiten als je de externe monitor aansluit, kan je dit ergens opvragen in Windows Vista? Onder een knopje of een instelling in configuratie scherm?

Alvast bedankt!
                    Iemand?

Comment

Het is de Dell 2209WA Flat Panel Monitor .
                      Wat ik nu wel constateer is dat er geen ingebouwde speakers voorzien zijn en mijn oude speakers hebben niet de gepaste aansluiting op mijn nieuwe computer .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                        Het is de Dell 2209WA Flat Panel Monitor .
                        Wat ik nu wel constateer is dat er geen ingebouwde speakers voorzien zijn en mijn oude speakers hebben niet de gepaste aansluiting op mijn nieuwe computer .
                        Van welke winkel komt die? Als ik google kom ik steeds uit in China en Japan, dat is me toch iets te ver

Ingebouwde speakers heb ik eigenlijk liever niet, maar ik weet niet in hoeverre het magnetische veld van speakers ook slecht is voor LCD's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht

Alvast bedankt!
                          Wat je zelf wil, ik persoonlijk verkies opsplitsen, hoofscherm voor hoofdtaak, bijscherm voor properties, mails, facéboek, ...

Comment

Die van mij is gisteren aangekomen. Man wat een verbetering tov. van mijn vorige scherm. Ik had het al véél eerder moeten kopen.

Van welke winkel komt die? Als ik google kom ik steeds uit in China en Japan, dat is me toch iets te ver
                            Dell is 100% online verkoop. Als ik het goed heb, is er een verdeelcentrum in benelux. Je bestelt en betaalt online, daarna krijg je een ordernummer waarmee je het parcours kan volgen, en een pakjesverdeler komt het thuis aanleveren.
                            Dell begint ook te verdelen via enkele retailers (bv. redcoon). Maar je kan die dus niet in de winkel gaat bekijken en kopen.

Comment

op site van dell staat ie (U2209WA) voor 423 euro ongeveer

redcoon 253 euro + verzending kleine 265 euro als ik me niet vergis!!!
                              nikon stuff

Comment

Op site van dell staat ie (U2209WA) voor 423 euro ongeveer
                                redcoon 253 euro + verzending kleine 265 euro als ik me niet vergis!!!
                                Dacht dat het al eerder aangehaald was, maar als je op Dell via "kleine bedrijven" gaat krijg je 30% korting, en dan komt het alles samen neer op 300 euro. Nog steeds duurder dan Redcoon, maar bij die laatste ga je niet kunnen genieten van de goeie service van Dell, want alles wordt via hen afgehandeld.

Comment

Working...
                                X