Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doezelaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doezelaar

    Wie kan mij als beginnend photoshopper helpen met volgend probleem:

    Ik ben al een tijd op zoek naar de " doezelaar " in photoshop CS3 ( engelse versie )

    waar zit die ergens verborgen ?

  • #2
    Re: Doezelaar

    Bij CS2 kan je die selecteren als je op de rechtermuisknop drukt nadat je je selectie hebt gemaakt. Misschien is dat bij CS3 hetzelfde.

    Comment


    • #3
      Re: Doezelaar

      Doezelaar heet in het Engels "feather". Als je bepaalde selectietools gebruikt, wordt ie bovenaan links in de balk zichtbaar en kun je dus instellen op een aantal pixels. Als je een selectie hebt, kun je achteraf ook nog op de knop <Refine Edge> bovenaan drukken, en ook dan is het mogelijk een "feather" in te stellen.
      Als je het niet kunt vinden, laat dan iets weten en ik post een screenshot. Gebruik wel E PS CS3 voor Mac (nog maar 2 weken, en ga dan naar CS4).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #4
        Re: Doezelaar

        en ook in 't menu "selecteren " kan je die instellen dacht ik.

        Comment


        • #5
          Re: Doezelaar



          Comment


          • #6
            Re: Doezelaar

            En CS3 PS (for Macintosh)

            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • #7
              Re: Doezelaar

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Doezelaar heet in het Engels "feather". Als je bepaalde selectietools gebruikt, wordt ie bovenaan links in de balk zichtbaar en kun je dus instellen op een aantal pixels. Als je een selectie hebt, kun je achteraf ook nog op de knop <Refine Edge> bovenaan drukken, en ook dan is het mogelijk een "feather" in te stellen.
              Als je het niet kunt vinden, laat dan iets weten en ik post een screenshot. Gebruik wel E PS CS3 voor Mac (nog maar 2 weken, en ga dan naar CS4).
              Dank u wel LesC, ik heb het ondertussen gevonden, dank voor je hulp

              Comment

              Working...
              X