Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help; hoe los dit op!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help; hoe los dit op!

    Hallo beste BDers,
    Ik heb deze foto genomen door t raam van onze keuken, jullie zullen opmerken dat ie aan een kuisbeurt toe is, maar enfin, zou het met nabewerking mogelijk zijn om al het vuil te verwijderen op dat glas? Dit is een test foto maar natuurlijk zou het geweldig zijn om die van de 'prullenbak' te kunnen redden.
    Alle reacties welkom

    Last edited by Gallardo; 19 januari 2010, 10:38. Reden: info missing
    Tony http://picasaweb.google.com/tonho666
    Canon 50D, Tokina 11-16 f2.8; Canon 24-105 F4 IS USM; 70-200 f2.8 USM, Canon 50 mm f1.4 USM, Canon 100 f2.8 USM

  • #2
    Re: Help; hoe los dit op!

    zou beginnen met wb correctie (blauwzweem), wat de curves aanpassen.
    vuil raam zal een serieus werkje worden vrees ik, spot removal tooltje?
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Help; hoe los dit op!

      ik wil wel eens een poging ondernemen, kan je het origineel naar mij mailen
      spyro (at) spyro.be

      Ik beloof niets, maar i'll give it a try
      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

      Comment


      • #4
        Re: Help; hoe los dit op!

        Is het niet gemakkelijker om de venster even een beurt te geven, de kat er opnieuw achter
        te zetten en een nieuwe foto te trekken? Ik vraag het maar omdat ik eens een foto van de
        toen helaas dode hond van een vriend achter vuil glas onder handen heb genomen. Dat was
        een hele klus en je blijft het toch altijd een beetje zien.

        Comment


        • #5
          Re: Help; hoe los dit op!

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Is het niet gemakkelijker om de venster even een beurt te geven, de kat er opnieuw achter
          te zetten en een nieuwe foto te trekken? Ik vraag het maar omdat ik eens een foto van de
          toen helaas dode hond van een vriend achter vuil glas onder handen heb genomen. Dat was
          een hele klus en je blijft het toch altijd een beetje zien.
          Daar dacht ik ook eerst aan.

          Raampje kuisen
          Bakje met eten op de vensterbank
          kat roepen
          camera klaar
          aandacht van kat trekken en "klik"
          Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

          Comment


          • #6
            Re: Help; hoe los dit op!

            Alles voor de fotografie! het raam zal zo dadelijk gekuist worden . dat is eigenlijk een zeer goeie start in de richting van een tweede (propere) poging. Ik denk niet dat het moeilijk is: de kat heeft heel vaste gewoontes en de vensterbank is een dagelijkse halte eer hij binnenspringt.

            Spyro ik zal het aprecieren dat je de moeite doet om de foto te bewerken, ik stuur het origineel van op hotmail. Alvast bedankt
            Tony
            Tony http://picasaweb.google.com/tonho666
            Canon 50D, Tokina 11-16 f2.8; Canon 24-105 F4 IS USM; 70-200 f2.8 USM, Canon 50 mm f1.4 USM, Canon 100 f2.8 USM

            Comment


            • #7
              Re: Help; hoe los dit op!

              en met de kloonstempel gaat het heel goed . Wel soms de grootte van je penseel klein nemen . Is mij hier aardig gelukt.

              Comment

              Working...
              X