Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotobewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fotobewerking

is er iemand die een zeer goed programma kent voor het bewerken van foto's .Wij werken voor het bewerken van foto's en video met sony vegas 9 pro .En lihtroom 2 kan niet veel meer volgens ons dan de mogelijkheden in vegas 9.
    françois

Re: fotobewerking

Als je met LR2 niet aan je trekken komt ken je volgens mij het programma niet genoeg

Wil je echter nog meer mogelijkheden dan LR2, dan is Photoshop het enige waardige alternatief denk ik...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Inderdaad wij kennen het programma nog niet goed daar we nog maar net de trialversie hebben geprobeerd .We proberen te vertrouwen op de kennis van anderen.Als dit inderdaad goed is zullen we het wel aankopen.
      françois

Comment

er zijn veel goede fotografen die Lightroom gebruiken om hun foto's te verwerken dus je zit met dat programma heus niet mis
        Nieuwe site

Comment

wat wil je juist bewerken?
          Met LR2 kan je al heel wat, maar als je echt correcties wil doen (elementen wegclonen ed.) zal je toch een ander alternatief moeten zoeken.

Foto's bewerken in Vegas zal niet lukken vrees ik.
          My flickr space

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den tommie Bekijk bericht
            maar als je echt correcties wil doen (elementen wegclonen ed.)
            voor zover ik LR ken, gaat dit toch zonder problemen...
            Nieuwe site

Comment

Persoonlijk geef ik nog altijd de voorkeur aan een combinatie tussen ACR (adobe camera raw) en Photoshop CS3 (zou stilaan de CS4 upgrade moeten installeren, zeker vóór de volgende cursus van start gaat). Vandaag de dag grijp ik ook graag naar Aperture (Apple's alternatief voor Lightroom), maar enkel als de belichting wat moeilijk is.
              Maar de luxe die je hebt om in PS CS3 met lagen te kunnen werken...
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Persoonlijk geef ik nog altijd de voorkeur aan een combinatie tussen ACR (adobe camera raw) en Photoshop CS3 (zou stilaan de CS4 upgrade moeten installeren, zeker vóór de volgende cursus van start gaat). Vandaag de dag grijp ik ook graag naar Aperture (Apple's alternatief voor Lightroom), maar enkel als de belichting wat moeilijk is.
                Maar de luxe die je hebt om in PS CS3 met lagen te kunnen werken...
                Met Lightroom 2, heb ik een aantal foto's voorzien van een "nabewerking"... de link naar de afzonderlijke website staat op mijn fotoblog : http://lampfotografie.blogspot.com/
                de mogelijkheden van LR zijn naar mijn mening niet superieur maar toch ook niet van de minste.- Groeten L.A.M.P

Comment

wil je foto's corrigeren dan gebruik je best lightroom.
                  Wil je echt dingen veranderen in foto's, wegklonen, kleuren wijzigen, dingen bijzetten dan is fotoshop HET programma bij uitstek. Apperture kan je hiervoor ook gebruiken en je kan apperture echt wel vergelijken met fotoshop qua mogelijkheden.

Comment

Persoonlijk zou ik denken dat je Aperture moet vergelijken met Lightroom, niet met Photoshop?
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Persoonlijk zou ik denken dat je Aperture moet vergelijken met Lightroom, niet met Photoshop?
                      Terechte bemerkingen, vind ik dus ook
                      Lamp

Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Comment

Working...
                      X