Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop fail?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Photoshop fail?!

    Voilà! Hoe zit dat eigenlijk met die "scratch disk" bij PC-gebruikers?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Photoshop fail?!

      Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Dat is hier al een automatisme: Na openen direct als .psd opslaan.. Na elke 'belangrijke' stap ook direct ctrl+s
      Ja goed, maar mijn desktop is “echt” mijn bureaublad en daar staan default maar 3 mappen op ‘Trasher” inbegrepen!
      Als ik nu aan een file werk dan zie ik deze meteen ook staan en dat bedriegt nooit.
      Als ik op mijn echt bureau zit te werken aan een (echt papieren) document, dan ligt dat ook niet ergens in een andere schuif, ziede.
      SF
      00.00 Gone

      Comment


      • #18
        Re: Photoshop fail?!

        Da's ook mijn manier (op een Mac, weliswaar) van werken. Alleen... mijn bureaublad durft wel eens te vol lopen en dan "overlopen"
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Photoshop fail?!

          Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
          Ja goed, maar mijn desktop is “echt” mijn bureaublad en daar staan default maar 3 mappen op ‘Trasher” inbegrepen!
          Als ik nu aan een file werk dan zie ik deze meteen ook staan en dat bedriegt nooit.
          Als ik op mijn echt bureau zit te werken aan een (echt papieren) document, dan ligt dat ook niet ergens in een andere schuif, ziede.
          SF
          Op mijn bureaublad staan maar 2 icons Snelkoppeling naar deze computer & vuilbak..
          Soit, wie weet komt de moed nog eens om opnieuw te beginnen..
          Thx voor de hulp allemaal

          Comment

          Working...
          X