Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speelgoedgeld (commentaar aub)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Speelgoedgeld (commentaar aub)

Mijn vriendin vroeg me om eens wat speelgoedgeld te maken voor een spelletje das gepland is in een bos. Het draait rond magie. Wat denken jullie van het resultaat? (En vermeld eventuele verbeteringen...)

Ik ga ze niet direct linken omdat ze nogal groot zijn om weer te geven. Had geen goesting om ze nog te liggen verkleinen enzo...

Groetjes,

Garfield007

Garfield007 **BD0188BE**
    Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Zeer mooi allemaal, maar je kan de kleuren van de randen mss wat zachter maken? k vind ze nogal hard overkomen eerlijk gezegd.
    Canon EOS 450D
    Flickr
    Official Eurovision Song Contest photographer for European Broadcast Union

Comment

Originally posted by pievdb
      Zeer mooi allemaal,
      Bedankt !
      maar je kan de kleuren van de randen mss wat zachter maken? k vind ze nogal hard overkomen eerlijk gezegd.
      Ik weet nog niet zeker of ze in kleur of Z/W komen. Als ze in kleur komen ben ik het ermee eens dat ze wat zachter mogen. In Z/W kan je best felle kleuren nemen om een beter onderscheid te maken! (dacht ik toch...)

Garfield007
      Garfield007 **BD0188BE**
      Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Comment

Zoals pievdb aangaf, zou 'k de randen toch iets minder druk maken... haalt toch een beetje de aandacht weg van het centrum, wat toch belangrijker is vermoed 'k.

Zal leuk bosspel worden... Ik had standaard een reeks bankbiljetten ingescanned... zwart-wit. Waren briefjes van 10.000 nu dus ook niet meer bruikbaar.

Groeten
        TOM
        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Working...
        X