Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag wat hulp en jullie mening

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Graag wat hulp en jullie mening

bij onderstaande foto.Zoals je kan zien is er rond elke foto een zwart randje gemaakt dat na het schuin trekken niet mooi meer is.wie weet raad.
    Zijn er nog punten die jullie zouden veranderen ?

'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Graag wat hulp en jullie mening

Geen kader en niet scheeftrekken, eenvoud siert...

Comment

gewoon wat ik er mee zou doen

om de schuine kantjes beter te maken best zoveel mogelijk proberen te werken met volle vlakken die je maakt in trapezium-vorm met pen-tool (en niet vervormen)
      in een laag daarboven komt de foto met masker (ook weer een trapezium-vorm en niet vervormen)

verder zou ik kiezen voor wat slagschaduw op de tekst
      een klein beetje "schuine kant en relief" met slagschaduw op de kaders (nadat ze gemerged zijn met de bovenliggende foto's zodat effect enkel werkt op de buitenzijde van de grijze kaders))
      en wat gradient op de achtergrond om de foto's wat beter te laten uitkomen

met vriendelijke groeten, david

Comment

De schaduwen en de gradient binnen de omlijning vind ik tof. Het verloop aan de buitenzijde 'wringt' een beetje met de tekst bovenaan die er wat opgeplakt lijkt te zijn.

De tekst leest wat moeilijk omdat die komma te subtiel is. Misschien eens een koppelteken proberen - niet de gewone variant maar een 'en dash' of een 'em dash' of gezien het gebruikte lettertype misschien een tilde?
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
        X