Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Ik werk met tablet en soms met de muis, maar als je echt met de pen wil tekenen , gaat een tablet beter
    Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Bedankt voor de info, ga me dat toch eens aanschaffen zie.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
        Ik heb hier al veel moois zien passeren en kijk uit naar nog meer moois.
        De laatste foto's vind ik echt schitterend

        @ jvs, Rudy en andere shoppers: als iemand bereid is om zijn/haar kunsten te delen met andere leden, is het misschien een optie om een screencasting tool te installeren.
        Zo'n tool maakt een video van wat je aan het doen bent, zodat al je handelingen zichtbaar zijn zonder dat je er zelf veel werk aan hebt.
        Enkel het programma starten en je video online zetten (youtube of dergelijke). Misschien is dat een optie, ik weet dat een normale tutorial nogal wat werk vraagt, heb er vroeger zelf ook gemaakt.
        het enige probleem daarbij is dat sommige van die werkjes al snel een uur (of zelfs veel meer) in beslag nemen en dan is zo'n screencasting moeilijk haalbaar

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
          het enige probleem daarbij is dat sommige van die werkjes al snel een uur (of zelfs veel meer) in beslag nemen en dan is zo'n screencasting moeilijk haalbaar
          dat heb je idd heel goed, heb zo eens bezig geweest met een progje, camstudio en idd word nogal groot ....
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
            het enige probleem daarbij is dat sommige van die werkjes al snel een uur (of zelfs veel meer) in beslag nemen en dan is zo'n screencasting moeilijk haalbaar
            Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            dat heb je idd heel goed, heb zo eens bezig geweest met een progje, camstudio en idd word nogal groot ....
            Dat begrijp ik, het was maar een ideetje om toch jullie kunsten te kunnen delen met andere BD leden gezien de interesse (ja, ik heb ook interesse).
            De video opdelen is mss een optie, maar dat is dan natuurlijk wel wat meer werk. Als het voor jullie niet mogelijk is, alle respect natuurlijk, maar er zouden veel leden mee geholpen zijn. Is het niet om alles te kopiëren, dan wel om inzicht te krijgen in de software en hoe je beelden kan manipuleren.
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Ben wel geïntereseerd in zo'n opname-tool. Heb dikwijls van die handige zaken die weinig tijd in beslag nemen. Zou in eerste plaats voor mezelf zo'n bibliotheek willen aanleggen, maar als daar een andere mee gediend zou zijn, why not!

              Kun je me even op weg helpen hoe zo'n ding in mekaar zit?

              Alvast bedankt!
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Ben wel geïntereseerd in zo'n opname-tool. Heb dikwijls van die handige zaken die weinig tijd in beslag nemen. Zou in eerste plaats voor mezelf zo'n bibliotheek willen aanleggen, maar als daar een andere mee gediend zou zijn, why not!

                Kun je me even op weg helpen hoe zo'n ding in mekaar zit?

                Alvast bedankt!
                camstudio is open sourse software Bruno effe google en je hebt het, het wijst zichzelf uit hoe een en ander werkt....
                als alles opgenomen is heb je nadien nog wat werk aan , finetuning...
                zelf heb ik het eens geprobeerd , en het deed wat het moest doen dus...

                het werkt heel simpel, vanaf dat je op rekord drukt neemt het alles op wat er op je scherm gebeurt....simpel
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Even een google search voor je gedaan, "how to screencasting tool". Ik heb gezocht in het Nederlands maar hier en daar kruipt er toch een Engelse tussen.
                  Als je het Engels machtig bent kan je dezelfde search doen zonder de "Nederlandse beperking".
                  Die "how to's" kunnen je veel beter uitleggen hoe en wat dan ikzelf kan doen.
                  Nikon D5100 + 18-105mm VR
                  Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Bedankt Johnny & CIB. Ik ga het eens uitzoeken!
                    www.brunodyserinck.be
                    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Die Camstudio is niets voor mij!

                      De versie 2.6 rammelt langs alle kanten
                      De versie 2.0 vind ik niet eens de executable file...
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Nog eens een probeersel
                        veel kijk plezier
                        Grts S.



                        www.shooter1970.be

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          Die Camstudio is niets voor mij!

                          De versie 2.6 rammelt langs alle kanten
                          De versie 2.0 vind ik niet eens de executable file...
                          Er zijn nog genoeg andere programma's waar je je tanden kan inzetten

                          Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
                          Nog eens een probeersel
                          veel kijk plezier
                          Grts S.

                          www.shooter1970.be
                          Leuk maar het valt iets teveel op dat het "geplakt" is.
                          Nikon D5100 + 18-105mm VR
                          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                            Die Camstudio is niets voor mij!

                            De versie 2.6 rammelt langs alle kanten
                            De versie 2.0 vind ik niet eens de executable file...
                            kweet het daarom hou ik me er ook niet mee bezig....al dat gedoe...
                            trouwens.....
                            eender wat je wil weten daar vind je toch al hopen tutorials van op het net, ook videotuts....
                            daarom zie ik er ook wel een beetje op tegen eraan te beginnen....

                            ikzelf doe trouwens niks spectaculairs of zo, gewoon de basis dingetjes en daar kom je al een heel eind mee ....

                            voor degene die graag met manipulatie willen beginnen , op youtube vind je al een hele hoop verder zijn er verschillende video's in de handel die alles van naaltje tot draadje uitleggen......
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
                              Nog eens een probeersel
                              veel kijk plezier
                              Grts S.



                              www.shooter1970.be
                              leuk gedaan , maar ik zou zeggen , probeer iets precieser te werken want er zitten nogal wat schoonheidsfoutjes in je plaatje die nogal hard opvallen....
                              Last edited by LesC; 22 augustus 2011, 08:38. Reden: Foto uit de quote gehaald, geen herhaling
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                                kweet het daarom hou ik me er ook niet mee bezig....al dat gedoe...
                                trouwens.....
                                eender wat je wil weten daar vind je toch al hopen tutorials van op het net, ook videotuts....
                                daarom zie ik er ook wel een beetje op tegen eraan te beginnen....

                                ikzelf doe trouwens niks spectaculairs of zo, gewoon de basis dingetjes en daar kom je al een heel eind mee ....

                                voor degene die graag met manipulatie willen beginnen , op youtube vind je al een hele hoop verder zijn er verschillende video's in de handel die alles van naaltje tot draadje uitleggen......
                                Je hebt gelijk Johnny dat je op youtube hope tutorials vindt betreft speciale effekten.
                                Het was voor mij meer de bedoeling om simpele fotografische manipulaties vast te leggen, en eerder niet de doorgedreven manipulaties.
                                Een beetje een guide à la Kelby: met simpele adjustments een foto opkrikken.
                                www.brunodyserinck.be
                                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                                Comment

                                Working...
                                X