Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Vraag me af hoe die foto er onbewerkt uit ziet? Volgens mij is dat een best mooie foto.
    Misschien even editten en het origineel erbij zetten pwa?

    Vind het wel een aparte bewerking, ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt die 'strepen'?
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Zoals er boven reeds gezegd is, zou het interessant zijn om een voor en na foto te zien, evenals een beschrijving (tenminste, als je in je kookpotten wilt laten kijken) van hoe je tewerkgegaan bent. We zijn hier om van mekaar te leren, nietwaar?

      Gisteren trouwens een prachtige tutorial gezien van Julieanne Kost op AdobeTV. Duurt wel 22 minuten.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Ik vind dit ook wel een mooie bewerking.

        Vraag aan het modje: als je met meerdere foto's werkt mogen die er telkens bij of zijn er beperkingen op het aantal afbeeldingen ?
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          helaas heb ik de originele foto niet meer maar ik zal proberen jullie het uit te leggen de foto van de mevr. komt uit een winkel het is een etalagepop ik heb de vloer geheel
          veranderd ik heb een soort dambord gemaakt met zwarte en witte vakken dan heb ik
          die in pespectief gezet in ps en geschaald totdat die paste in de foto voor die strepen
          dat is een filter die ik er achteraf op losgelaten heb ik zal de naam ervan nog eens nakijken ik zal hem later nog eens posten ik hoop dat ik jullie hier een beetje van dienst kan mee zijn ik zal ervoor zorgen als ik nog foto's post dat ik een voor en een na heb als er nog vragen zijn shoot groetjes pwa

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Ik vind dit ook wel een mooie bewerking.

            Vraag aan het modje: als je met meerdere foto's werkt mogen die er telkens bij of zijn er beperkingen op het aantal afbeeldingen ?

            [Mod-LesC]Antwoord van "het modje" (hoewel ik hier in deze draad ook als collega-fotograaf aanwezig ben; als Mod zal ik kleur gebruiken, evenals de Mod-tags die je hier ziet).
            In principe zou ik toch het aantal foto's beperken tot drie. Het staat je natuurlijk vrij een composiet te maken met meer dan drie foto's (slechts één bestand), en anderen hebben het probleem "omzeild" met een geanimeerde gif. Wat uiteraard ook altijd kan, is een serie afbeeldingen achter linkjes plaatsen. Bijvoorbeeld:
            1. Originele foto <LINK>
            2. Aanbrengen van een laagmasker <LINK>
            enz.
            [/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Bedankt Les voor de uitleg en de tutorial link. Daar komt een hoop werk aan te pas. Ik hoop er ooit iets van te maken

              Sporterpeke, die engeltjes, elfjes en sprookjesfiguren doen het altijd bij mij Is er daar geen speciale software ook voor te koop ?

              Pwa, ik kijk uit naar de filter
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Weer leuk gedaan. Met lagen kan je veel, maar maskers zijn nog een probleem voor mij.
                En ik maar de vleugeltjes uit mijn foto's snijden
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Dit soort creaties maak ik met photoshop:

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    @ Dianawoman

                    super gedaan
                    ziet er erg mooi uit.
                    dit zijn de dingen die ik mooi vind.
                    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Dank je wel, het is mijn eigen doggie.

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Mooi gedaan
                        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          mij nog eens wa geamuseert......

                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Ow das een mooie zeg...Super plaat.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                              mij nog eens wa geamuseert......
                              Johnny... in het menu: "laag" --> "matting" --> "zwarte matte verwijderen"

                              Grtz,
                              Bruno
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                mooi mooi mooi

                                ziet er top uit.
                                Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                                Comment

                                Working...
                                X