Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Leuk gedaan, maar ik had toch een verloop op de ondergrond geplaats waar het model zit. Dan zie je niet direct een lijn in de afbeelding (nu is er precies een soort afscheiding in de foto)
verder
Hallo, hier mijn bijdrage aan deze topic.
De opname van het model is door mezelf gemaakt, het 'decor' is achteraf toegevoegd in Photoshop.
Feedback is altijd welkom.
maar ik had toch een verloop op de ondergrond geplaats waar het model zit. Dan zie je niet direct een lijn in de afbeelding (nu is er precies een soort afscheiding in de foto)
De ondergrond moet ook plotseling ophouden.
Het is namelijk een rand waar deze persoon bij zit, hoog bovenop een gebouw bijvoorbeeld.
Daarachter zie je dus de stad.
Vind het wel een geslaagde foto, maar toch zou ik ook nog een filter of dergelijke over de ondergrond laten. Nu is deze iets te 'netjes'.
@ Willem
Ik volg je redenering over de rand Willem, dat was ook de bedoeling dat hij ergens stopt en dat het model eigenlijk op een soort richel zit van een ander gebouw.
Mooi gedaan
Ik sta nog in alle opzichten in mijn kinderschoenen. Ik vraag me af hoe je aan die mooie licht paarse tint komt op het model als ook de achtergrond in dezelfde kleur. Het T-shirt is wit gebleven.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Laatst moest ik een foto bewerken van een model die 'cleopatra' wou zijn. Dit model in kwestie wou echter enkele aanpassing aan de originele foto:
- ze wou zwart haar
- ze wou andere achtergrond
- ze wou een 'froe-froe'
- en ze wou gouden prulletjes in haar haar net zoals cleopatra dat had.
Het was een behoorlijke uitdaging maar ik ben er toch redelijk in geslaagd al zeg ik het zelf.
hier is de foto:
Laatst moest ik een foto bewerken van een model die 'cleopatra' wou zijn. Dit model in kwestie wou echter enkele aanpassing aan de originele foto:
- ze wou zwart haar
- ze wou andere achtergrond
- ze wou een 'froe-froe'
- en ze wou gouden prulletjes in haar haar net zoals cleopatra dat had.
Het was een behoorlijke uitdaging maar ik ben er toch redelijk in geslaagd al zeg ik het zelf.
hier is de foto:
[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
Comment