Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hallo, hier mijn bijdrage aan deze topic.
De opname van het model is door mezelf gemaakt, het 'decor' is achteraf toegevoegd in Photoshop.
Feedback is altijd welkom.
Qua sfeer en belichting ziet dat er zeker niet mis uit. Alleen vind ik het oppervlak waar hij op zit nog niet helemaal af... ziet er mij een ietsie pietsie gemakkelijkheidsoplossing uit.
Wat ik graag wou vragen bij zo'n kunstwerkjes: welke bedoeling had je hiermee?
Zoals zo vaak wilde ik vooral nieuwe dingen uitproberen in PS, zoals bv. de lichtkronkels maken rond de bol en het lichaam. En het leuke aan dit is dat het de eerste keer is dat ik een zelf gefotografeerd model kon verwerken in de foto.
Digitale fotografie is voor mij meer dan alleen een zo goed mogelijke opname maken, ik voel me ook aangetrokken tot dit 'digitaal bewerken' van beelden.
Wat zou je zelf nog toevoegen/veranderen aan het oppervlak Vinny?
Ik vind het een mooie bewerking, en ieder zijn smaak, kleuren passen goed samen, ja het oppervlak waar uw model op zit, voor mij OK want wij weten niet wat je bedoeling hiermee was,misschien daar nog een of andere filter aan toe voegen ik weet het niet maar een gewone PS bewerking kun je het toch niet meer noemen, gaat toch wel naar het extreme het is zoals bij fotografie oefening baart kunst en sommige bewerkingen kan je wel kunst noemen
groeten
Renée
Comment