Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ja gaiphia , dat klopt, schaduwen en contourlijnen ogen vreemd bij mij
Dat is een beetje het gevolg van de manier waarop deze bewerking tot stand is gekomen. 'k heb de foto eerst omgezet in negatief en dan verder bewerkt...
Geweldig gedaan met name de 2 zelfportretten. De cd hoes is ook erg mooi maar het geheel is wat raar. Een volle heldere maan en aan de andere kant en veel donkere wolken met bliksem aan de andere kant. In fantasie moet dit misshien kunnen maar dat was wat mij ( met misschien te weinig fantasie), opviel.
Vreemde ontmoeting.(Een tutorial waarbij ik hier en daar ben afgeweken van het origineel
(sorry mod grootte aangepast )
[Mod]Omdat de foto de BD-normen overschrijdt (max. 900px langste zijde), is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie uploaden en dan opnieuw zichtbaar maken met de <Aanpassen> knop en de IMG-tags.
Dank je voor je begrip & medewerking.[/Mod]
Clair-obscur (Italiaans: chiaroscuro, Duits: Helldunkel) is een techniek uit de schilderkunst, film en fotografie waarbij de licht-donkercontrasten sterker worden uitgebeeld dan ze in werkelijkheid vaak zijn. Er wordt weinig gebruikgemaakt van de zogenaamde middentonen. Hiermee wordt een dramatisch effect bereikt, waarmee driedimensionale vormen worden geaccentueerd.
Clair-obscur (Italiaans: chiaroscuro, Duits: Helldunkel) is een techniek uit de schilderkunst, film en fotografie waarbij de licht-donkercontrasten sterker worden uitgebeeld dan ze in werkelijkheid vaak zijn. Er wordt weinig gebruikgemaakt van de zogenaamde middentonen. Hiermee wordt een dramatisch effect bereikt, waarmee driedimensionale vormen worden geaccentueerd.
[Mod]Omdat de foto's de BD-normen overschrijden (max. 900px langste zijde), zijn ze achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie uploaden en dan opnieuw zichtbaar maken met de <Aanpassen> knop en de IMG-tags.
Dank je voor je begrip & medewerking.
Mvg,
LesC, BD-Moderator[/Mod]
Last edited by LesC; 1 maart 2010, 11:44.
Reden: Foto's achter linkje geplaatst
Comment