Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Wat de fotobewerking van Loeky betreft... Ik denk dat dit helemaal 'getekend' is, niet, of ben je toch vertrokken van een foto? Ik denk dat er daarom op je bijdrage (nog) niet gereageerd is...
    Ja, mijn achtergrond is een foto (ook bewerkt), de vliegen getekend basisvorm met coreldraw omdat ik geen creatieve PS6 of illustratie bezit (is ook niet nodig), (geen seizoen meer om vliegen te trekken) maar verder bewerkt met ps.

    tja, ik ben nu echt extreem te werk gegaan.
    Last edited by Loeky; 22 december 2013, 12:00.

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
      prachtige creaties bijgekomen, brengt me op ideeen!
      Bij mij ook , heb zoveel ideeën dat ik niet weet wat eerst gedaan...

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        @ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
        Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
        Succes ermee

        Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          @ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
          Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
          Succes ermee

          Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.
          Dat lijkt mij een uitstekende aanpak en een wijze raad, Loeky!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            @ sliesje eerst materiaal verzamelen, zoveel mogelijk fotograferen, nadien wat los van de achtergrond moet komen losmaken (neem er je tijd voor, wordt je moe, laten rusten en later verder werken, nadien in lagen losgemaakte stukken vast leggen op achtergrond, compo goed bedenken.
            Eens klaar komt de afwerking, en even laten rusten om eventuele foutjes te corrigeren, dat is het moeilijkste stuk.
            Succes ermee

            Dan tonen, foutjes die over het hoofd werden gezien worden hopelijk door anderen opgemerkt en dan is het corrigeren. Pas als alles dit doorstaan heeft is het af.
            Bedankt voor de tips Loeky!

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Nou ik probeer dan nog maar een uitprobeersel. Titel is in de wolken zijn van ....

              De achtergrond is een foto. De personage werd van het internet geplukt (vooral voor de houding) en als voorbeeld beschilderd in eigen kleuren vorm. Plaatste deze op mijn achtergrond, er ontstond een probleem, er was een te groot verschil tussen het geschilderde en de foto. De bliksemschichten is een uitgekozen penseel van PS.
              Om dat verschil te minderen heb ik de wolk er nog eens bovenop personage geplaatst en het dan transparanter gemaakt.
              Dat werd dan mijn resultaat. Als er richtlijnen kunnen gegeven worden hoor ik het graag. Of als men tips willen geven ben ik er ook graag bij.

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Een werkje die ik vorig jaar maakte, wel héél extreem ... als je 't mij vraagt.

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  en heel leuk en grappig. Goed gedaan Gwenny
                  Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
                  www.flickr.com/photos/stevensquid

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    tof gedaan

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Gwenny gaaf gedaan

                      Vr. Gr, Jessey

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Binnenkort verjaar ik en drie dagen later mijn zoon. We hebben een foto van ons zelf genomen om als uitnodigingskaart te gebruiken. Dit is het resultaat.




                        I put the sexy in dyslexia

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Erg grappig!

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            knap gedaan bert

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Leuk gedaan en realistisch uitgevoerd!



                              Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                              D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Geweldig, Bert!
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                                Comment

                                Working...
                                X