Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
iPhotography delivers award-winning online photography courses & training to your phone, tablet, PC or Mac.100,000+ learners in 187 countries can't be wrong
Haar kan idd een "pain-in-the-..." zijn! Kheb al dikwijls gevloekt als m'n vriendin wil dat ik een bewerking van onze kat moet maken...
Betreft bovenstaand bewerking. Ik vind het persoonlijk iets minder, lijkt me eerder een collage met duo-toon blending.
Maar kritiek geven op photoshop werk vind ik altijd zo schaamtelijk om geven, want ik wil geen dis-respect tonen voor het werk dat er in gekropen is. Ik weet wat het is, als je een paar uur werk in een stuk gestoken hebt, en daarna een droge opmerking krijgt van: "ik vind het niets"...
dus: persoonlijk is het mijn ding niet, maar respect dat je het gemaakt hebt! neh!
Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat.
Comment