Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
'k Heb eens geprobeerd om twee van mijn hobby's te combineren met photoshop.
Het is al een tijdje geleden dat ik in het echt nog geschilderd heb maar vertrekkende van een foto en wat geëxperimenteer met photoshop lijkt dit toch een beetje op wat ik vroeger deed, zonder dat mijn vingers of handen vuil werden van de verf
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Das een plaat die wel kan tellen maar dan zonder het schilderij effect Kurt...Al is het wel mooie gedaan..
'k Heb de foto net in SC Natuur en landschappen gezet
Dit was een experimentje naar aanleiding van een artikel in het tijdschrift Photoshop Creative dat ik onlangs uit nieuwsgierigheid gekocht heb. 'k Vond het wel eens leuk om te proberen, al kan het resultaat waarschijnlijk nog wel beter.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment