Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het is een bewerking maar ik weet zo niet of er echt extreme wijzigingen zijn aangebracht of enkel het verouderen van de foto als het dat was is het u wel gelukt.
Het is een bewerking maar ik weet zo niet of er echt extreme wijzigingen zijn aangebracht of enkel het verouderen van de foto als het dat was is het u wel gelukt.
Groetjes
Renée
Het is idd het verouderen wat ik getracht heb te doen, en niet zomaar via de "verouderings" functie in de software (PSP). Kijk naar de lucht bijvoorbeeld.
Hieronder het origineel:
Merci voor het compliment. Ik roei met de riemen die ik ter beschikking heb
Ik kom hier regelmatig eens kijken of er toch niet wat bijkomt, niet te veel mensen leven zich eens lekker uit hier. Toch al heel mooie dingen zien staan waar ik enkel van kan dromen
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik heb er ook maar 1x wat neer gezet.
Vind het ook leuk om foto's te bewerken ook al zijn het mooie foto's van het net.
Het gaat hier om een bewerking of moeten het eigen foto's zijn.
ook komen er niet zoveel reacties das jammer want daar kunnen we toch veel van leren.
Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Ook een knappe bewerking. Bedankt om te delen
Het is zo leuk om te doen en te bekijken. Dat er daar minder liefhebbers voor zijn is wel te verstaan, maar deze die komen kijken waarderen het soort werk dan ook.
Ik geef de voorkeur aan eigen gemaakte foto's om iets mee te doen. Dan heb je twee hobby's om te combineren
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Om even op het doel terug te komen van dit topic zou het misschien toch wel leuk zijn om eventueel een kleine tutorial te voorzien van hoe deze mooie beelden tot stand zijn gekomen?
Dit wordt dikwijls gevraagd maar velen blijven op hun honger zitten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Om even op het doel terug te komen van dit topic zou het misschien toch wel leuk zijn om eventueel een kleine tutorial te voorzien van hoe deze mooie beelden tot stand zijn gekomen?
Dit wordt dikwijls gevraagd maar velen blijven op hun honger zitten..
Ja dat zou idd super zijn kunnen we allemaal veel leren.
Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
1 canvas vergroot tot 7000x5000
2 Zwarte laag gemaakt en onderaan gelegd
3 Witte achtergrond geselecteerd en selectie omgekeerd
4 De kerel weggeknipt (waardoor zijn silhouet overbleef) en op een transparante laag geplakt
5 De laag met de witte achtergrond (en met de silhouet) en de transparante laag met de persoon op verschoven zodat ze in die positie staan.
6 levels aangepast om het zwart van zijn trui te doen dichtlopen met de achtergrond.
7 penseeltje hier en daar
8 crop
9 save
Comment