Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een opdracht voor school. Het moest realistisch blijven..
Allemaal eigen fotomateriaal gebruikt uiteraard. Alles komt uit Gent, behalve de lucht en de klok op het gebouw uit Frankrijk
Ja man! Dit is knap! Je blijft heen en terug scrollen tussen de twee foto's!
Daar zijn toch enige uurtjes werk in gekropen?
Dit is inderdaad een werk van lange adem. Eerst een gebouw fotograferen.
Dan jezelf afvragen wat er kan veranderen. Op een volgende fototocht neem je dan foto's die je kan gebruiken voor je aanpassingen. Hier was het vooral belangrijk rekening te houden met perspectief om niet nog meer werk te hebben.
Pas dan kan de eigenlijke bewerkingsfase beginnen. En inderdaad, daar werden menige uurtjes aan gesleten.
Een derde fotoronde heeft gezorgd voor nog wat fijne details die ik bedacht tijdens de implementatie van mijn eerste ideetjes.
Nuja, geen erg, ik heb me geamuseerd. Hopelijk vinden de lectoren het resultaat ook de moeite.
Dit is inderdaad een werk van lange adem. Eerst een gebouw fotograferen.
Dan jezelf afvragen wat er kan veranderen. Op een volgende fototocht neem je dan foto's die je kan gebruiken voor je aanpassingen. Hier was het vooral belangrijk rekening te houden met perspectief om niet nog meer werk te hebben.
Pas dan kan de eigenlijke bewerkingsfase beginnen. En inderdaad, daar werden menige uurtjes aan gesleten.
Een derde fotoronde heeft gezorgd voor nog wat fijne details die ik bedacht tijdens de implementatie van mijn eerste ideetjes.
Nuja, geen erg, ik heb me geamuseerd. Hopelijk vinden de lectoren het resultaat ook de moeite.
Ik vind het alvast geslaagd.
Je mag inderdaad fier zijn op je werk!
Een fotorealistisch resultaat vraagt een nauwkeurige werkwijze, inzicht (voldoende stockmateriaal met het juiste perspectief), en toewijding!
Zou benieuwd zijn wat je prof als verbeterpunten zou kunnen aanvoeren!
Ik weet dat het 2secondjes lastig is dat die zo groot zijn en het forum die automatisch moet resizen, maar beautyretouches, en dan vooral skin-retouches (waar het hier om gaat) kun je enkel op 100% waarderen
[Mod-LesC]Dat heet "met voorbedachten rade", maar dacht jij echt een uitzondering te mogen maken? De foto's zijn achter links geplaatst. Ofwel kleinere opladen, ofwel moeten de mensen die willen maar op de links klikken.[/Mod]
Comment