Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Shooter 1970, die Mustang kan zo in de brochure. Stoer en krachtig! Aangepast aan het doelpubliek. Mooi gedaan.
    Luc

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Rita 1956
      De avonden worden langer en dan kan het al eens leuk zijn om eens oude familiefoto's te bekijken.
      Deze is van mijn vrouw in 1956.
      Het origineel is 4,59 x 5,45 cm en ingescand op 600 ppi.
      Eerst heb ik geprobeerd om meer detail te krijgen in het te lichte deel.
      En dan heb ik er wat kleur ingebracht.
      Er is nog plaats voor verbetering, maar ik wou deze eerste poging al eens "in de groep gooien".








      Luc

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Wel knap gedaan doch zulke opnames moet je laten zoals ze zijn
        Ik vind het origineel nog altijd het mooiste en meest naturel overkomen
        Wat niet wil zeggen dat je er wel knap werk van gemaakt hebt

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Ik volg mijn voorganger Sieg; de mooiste opname van de drie blijft voor mij de eerste. Als je dan toch gaat inkleuren, zou ik opletten voor te felle kleurtjes (bv de lipjes van het kind). Door de algemene saturatie van foto #3 wat terug te nemen, zal -denk ik- het eindresultaat al een stuk mooier ogen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Sieg en LesC, ik ben het met jullie eens dat de originele foto de aangenaamste is om naar te kijken. Normaal gezien moet ik daar ook het te lichte deel kunnen bijwerken zonder de sfeer te verprutsen. Het inkleuren is een beetje spelen om te zien wat er zoal kan. Ik heb de kleur aangebracht op een nieuwe laag, met blendmode "color". Dit werkt, maar niet altijd en niet met alle kleuren even goed. Het experimenteren is plezant en leerzaam. Als het er behoorlijk uitzag heb ik alles samengebracht op een nieuwe laag en heb ik nog enkele aanpassingen gedaan in Viveza.
            LesC, de saturatie wat terugnemen geeft inderdaad een iets realistischer beeld.
            Luc

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Uit verveling

              Grts S.


              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Mooi zo!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Als ik dit zie kan ik alleen maar hopen dat je je nog dikwijls verveelt. Knap werk!
                  Luc

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Dream Girl.

                    Grts S.


                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....





                      Woof you...
                      by Bob, on Flickr
                      Last edited by saintlambert; 13 december 2015, 20:32.
                      Flickr

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Na lange tijd afwezig te zijn geweest op BD (had vroeger een ander account), ben ik terug met mijn liefde voor fotografie en beelbewerking.
                        Deze heb ik gisteren gemaakt na een handvol tutorials te hebben uitgeprobeerd.
                        Model: Ivana Cermakova
                        Fotografie: mezelf -> FotografieSchnabel

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Knap staaltje beeldwerk!
                          Rust roest duidelijk niet bij jou

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                          portfolio en workshops:
                          https://www.bennybulke.com/

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Dank je
                            Volgende week start ik een avondopleiding photoshop bij Syntra, zodat ik sneller tot resultaten kom, want nu verspil ik te vaak talloze uren tijd om de juiste tutorials te vinden en te bekijken.
                            Deze is een andere die ik gemaakt heb van enkele afbeeldingen die ik heb gevonden tijdens zoekopdrachten van google image.
                            Gemaakt in november, ter ere van gevallen soldaten (verleden en heden) en de pijn die oorlog veroorzaakt bij nabestaanden:

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Beide foto's hebben zeker dat gene meer zodat ze voor mij het etiket kunst krijgen.

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Heerlijk dat dit hoekje weer gebruikt wordt. Bij de laatste foto vind ik de traan net dat ietsje meer emotie geven, als je de helm in zicht krijg weet je het waarom van die traan.
                                5 knappe bewerkingen.
                                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                                Comment

                                Working...
                                X