Graag julie mening.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Chiana
Collapse
X
-
-
Re: Chiana
Tof idee
Zo'n combinatie van zwart/wit en kleur is perfect om de nadruk te leggen op één dominant onderwerp. Ik herinner me dat er vroeger op BD ooit een volledige reeks heeft gestaan met een rode stoel in een stadsomgeving.
Deze foto is een portret en heeft dus als onderwerp het meisje. De bewerking legt echter volledig de focus op de jurk. Voor mij 'wringt' dat een beetje - misschien was het beter om de persoon volledig in kleur te laten.
Misschien dat anderen dat anders zien - dit kan nog een interessant discussie worden.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtTof idee
Zo'n combinatie van zwart/wit en kleur is perfect om de nadruk te leggen op één dominant onderwerp. Ik herinner me dat er vroeger op BD ooit een volledige reeks heeft gestaan met een rode stoel in een stadsomgeving.
Deze foto is een portret en heeft dus als onderwerp het meisje. De bewerking legt echter volledig de focus op de jurk. Voor mij 'wringt' dat een beetje - misschien was het beter om de persoon volledig in kleur te laten.
Misschien dat anderen dat anders zien - dit kan nog een interessant discussie worden.
Ben het wel met D_Reamzzz eens dat het jammer is dat het gras(?) zo uitgebrand is. Maar goed, met deze techniek is een dergelijke foto wat mij betreft wel te redden... in volledig kleur zouden die uitgebrande delen waarschijnlijk nog veel storender zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtAls ik de foto zo zie (op mijn Macbook Pro scherm, wat niet het beste scherm is voor zulke details) is het meisje volgens mij toch volledig ingekleurd. zij het wel iets te flets naar mijn smaak.....Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Comment