Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop op externe monitor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photoshop op externe monitor

Ik zit met het volgende probleem:
    Ik heb een externe monitor voor op mijn Macbook pro gekocht, dus om beter met photoshop te kunnen werken.
    Als ik nu photoshop open, opent het in het venster van de Macbook zelf, dus niet op de externe monitor.

Enige oplossing gevonden tot nu toe: alles verslepen naar het externe blad.
    Probleem: opacity en dergelijke blijven bovenaan in het scherm van de macbook staan.

Dus ik zou graag hebben dat photoshop opent op de externe monitor, zodat ik op het scherm van de macbook andere toepassingen kan laten openstaan.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

extra: OP het externe scherm komt ook geen dock tevoorschijn en geen balk bovenaan. Ik zou de beeldschermen liever niet synchroniseren, omdat ik dan eigenlijk mijn beeldscherm van de mac gewoon vervang en niet kan gebruiken voor die andere toepassingen.

ale, merci op voorhand

Glenn
    No rules. Great shots.
    -

Re: Photoshop op externe monitor

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
    Ik zit met het volgende probleem:
    Ik heb een externe monitor voor op mijn Macbook pro gekocht, dus om beter met photoshop te kunnen werken.
    Als ik nu photoshop open, opent het in het venster van de Macbook zelf, dus niet op de externe monitor.

Enige oplossing gevonden tot nu toe: alles verslepen naar het externe blad.
    Probleem: opacity en dergelijke blijven bovenaan in het scherm van de macbook staan.

Dus ik zou graag hebben dat photoshop opent op de externe monitor, zodat ik op het scherm van de macbook andere toepassingen kan laten openstaan.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

extra: OP het externe scherm komt ook geen dock tevoorschijn en geen balk bovenaan. Ik zou de beeldschermen liever niet synchroniseren, omdat ik dan eigenlijk mijn beeldscherm van de mac gewoon vervang en niet kan gebruiken voor die andere toepassingen.

ale, merci op voorhand

Glenn
    Systeemvoorkeuren openen, schermen, arrangement en de menubalk op het scherm van keuze slepen.
    5deze procedure werkt al sederd systeem 7

Comment

Re: Photoshop op externe monitor

Ik heb nog niet zo lang ervaring met mac hoor
      en al zeker niet met ed-xterne beeldschermen

Maar bedankt voor de hulp
      No rules. Great shots.
      -

Comment

Working...
      X