Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
goede vraag, ik weet het niet, het is nl voor mijn zus, maar de vraag is gewoon, zijn er ergens instellingen op het toestel, om dat te doen of niet? Ik weet wel dat in de exif van de foto dat wel staat, maar zij zou dat direct op bepaalde foto's willen hebben.
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Als de datum in de camera zelf al op de foto's wordt gezet, en je wil later een vergroting maken, dan zit die lelijke datum altijd mee in beeld.
weet ik maar al te goed, heb ik ooit aan de hand gehad met mijn Sony Cybershot, vergeten af te zetten.... Maar de vraag is gewoon: is er op de 450D ook een dergelijke instelling?
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Maar de vraag is gewoon: is er op de 450D ook een dergelijke instelling?
Voor zover ik weet heeft geen enkele digitale reflex deze mogelijkheid.
Zelfs bij de compactjes zal je er al naar moeten zoeken, 6 jaar geleden was dat nog standaard, maar tegenwoordig vinden zelfs de fabrikanten deze functie overbodig.
Comment