Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto's zijn ook gewoon goed natuurlijk vind het best cool! maar vraagt toch wel enige naberking natuurlijk!
Zeker als er een windje staat en je fotografeert jezelf in het lange gras! chapeau dat het gras scherp blijft!
edit: dit ga ik binnenkort ook eens proberen bij ons in de tuin kan nodig een nieuwe 'hyves' foto gebruiken
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
is niet zo moeilijk:
camera op statief,
meerdere opnames nemen met ontspanner
elke foto een layer
en wat gommen
Ik hou me nauwelijks met PS bezig, maar inderdaad, met een balk is dat misschien niet zo moeilijk. Met een dobberend bootje of in een graskant met wat wind wordt het toch iets lastiger denk ik zo.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Is toch al een tijdje bekende techniek...
Kunt er heel creatief mee omspringen, maar haar foto's zijn gewoon technisch ook dik in orde.
Vond die van Kristof ook heel goed
is niet zo moeilijk:
camera op statief,
meerdere opnames nemen met ontspanner
elke foto een layer
en wat gommen
dit beeld zal wel om het demonstreren zijn hoe makkelijk het is, maar er klopt natuurlijk niets van dit beeld, denk dat daar ook de moeilijkheid zit, het beeld moet nog een beet je kloppen ook vind.
grt,bouk.
Ik hou me nauwelijks met PS bezig, maar inderdaad, met een balk is dat misschien niet zo moeilijk. Met een dobberend bootje of in een graskant met wat wind wordt het toch iets lastiger denk ik zo.
Je gebruikt de achtergrond van 1 foto. dus of er dingen bewegen maakt geen fluit uit..
Comment