Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
is niet zo moeilijk:
camera op statief,
meerdere opnames nemen met ontspanner
elke foto een layer
en wat gommen
Vind het heel tof! En in PS is het idd een makkie.
Voor mij persoonlijk hadden de sluitertijden een stukkie langer gemogen zodat er wat beweging in de foto zat. Is nogal statisch allemaal en het straalt een stuk minder 'realisme' uit, voor zover je hier over realisme kan spreken
Vind het heel tof! En in PS is het idd een makkie.
Voor mij persoonlijk hadden de sluitertijden een stukkie langer gemogen zodat er wat beweging in de foto zat. Is nogal statisch allemaal en het straalt een stuk minder 'realisme' uit, voor zover je hier over realisme kan spreken
als de sluitertijd langer word gehouden met het doel snelheid in de foto te krijgen had denk ik een foto als deze niet zo eenvoudig geweest om te maken
je moet telkens toch alles weggommen zodat alleen de persoon overblijft, en als er 'snelheid' had ingezeten was dat denk ik ni zo simpel omdat je dan aan de randen met die bewegingsonscherpte zit he
of sla ik de bal mis? en word een foto als deze anders gemaakt?
moet dat ook eens proberen ....
als de sluitertijd langer word gehouden met het doel snelheid in de foto te krijgen had denk ik een foto als deze niet zo eenvoudig geweest om te maken
je moet telkens toch alles weggommen zodat alleen de persoon overblijft, en als er 'snelheid' had ingezeten was dat denk ik ni zo simpel omdat je dan aan de randen met die bewegingsonscherpte zit he
of sla ik de bal mis? en word een foto als deze anders gemaakt?
moet dat ook eens proberen ....
Waar de bewegingsonscherpte zit, is in principe geen achtergrond, he? En hoeveel bewegingsonscherpte ook, je achtergrond blijft toch altijd scherp?
Comment