Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zo zie je maar, ik vind dat vrij goedkoop, alle mogelijkheden in 8 genomen!
Allee komaan,vergelijk dat nu met Psp,of hun eigen Elements,zoveel meer zit daar toch niet in?Toch niet om een prijs van +1000€ te verantwoorden vind ik...
Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
Allee komaan,vergelijk dat nu met Psp,of hun eigen Elements,zoveel meer zit daar toch niet in?Toch niet om een prijs van +1000€ te verantwoorden vind ik...
Walter
Ik ken PSP niet maar moest je er ongeveer evenveel met kunnen doen zou toch iedereen PSP gebruiken? Ik ken echter quasi niemand die PSP gebruikt
Ik ken PSP niet maar moest je er ongeveer evenveel met kunnen doen zou toch iedereen PSP gebruiken? Ik ken echter quasi niemand die PSP gebruikt
Je moet mij niet op mijn woord geloven hoor,op de Corel site kan je een gratis proefversie downloaden van de laatste Psp versie,als je zelf ook Ps hebt zoals ik,kan je vergelijken.Ja er zitten natuurlijk wel een paar akkevietjes méér in ,'t zou er nog moeten bijkomen ,maar een prijs van méér dan 1000€ is in mijn ogen onverantwoord.
Ach,het is zoals met meer zaken in onze samenleving,iedereen wil een Audi A4,niemand wil een Skoda Octavia.
Je moet mij niet op mijn woord geloven hoor,op de Corel site kan je een gratis proefversie downloaden van de laatste Psp versie,als je zelf ook Ps hebt zoals ik,kan je vergelijken.Ja er zitten natuurlijk wel een paar akkevietjes méér in ,'t zou er nog moeten bijkomen ,maar een prijs van méér dan 1000€ is in mijn ogen onverantwoord.
Ach,het is zoals met meer zaken in onze samenleving,iedereen wil een Audi A4,niemand wil een Skoda Octavia.
Walter
Ik wil u wel geloven
Goh ja we leven dan ook in een samenleving waarin men iedereen wil doen geloven dat je de beste moet zijn. De dunste, de knapste, de succesvolste.. de beste fotograaf
Een auto is dan ook al snel het statussymbool bij uitstek. Hoewel die A4 niet veel meer zal kosten dan een vergelijkbare Skoda, koop je u toch iets van dat idee "de beste" wanneer je die Audi neemt ipv Skoda.
Althans het idee, want iedereen heeft dan wel weer liever een Bently. Ik niet, geef mij maar een Audi RS6
Heb niet alles gelezen, maar fotografeer een oude foto, en plak uw gewenste foto daarin.
Ik doe het zelf zo, en zet er nog een laag met kreuken en een ruwe laag bovenop.
Effect ziet er dan uit als 100 jaar geleden.
Comment